Kívánságlista - másképp

Sziasztok Lányok!

Úgy érzem, az előző post volt eddig a legsikeresebb a blogon. Kis tanakodás után arra jutottam, hogy a sminkes bejegyzéseket illene kiegészítenem mindig valami kis pozitív gondolattal, néhány szép mondat vagy kép mindenki életében elfér. :)




Sok-sok helyen olvastam már kívánságlistákat, úgynevezett wishlist-eket. Korábban nem nagyon értettem ezeknek a lényegét, én sajnos alapvetően egy adj-uram-de-azonnal típusú ember vagyok. Utálok bármire várni, főleg bizonytalanságban. Aztán így a nagy szemléletváltás közben kezdem megtanulni, hogy a várakozás nem feltétlenül rossz dolog, ebben is meg lehet találni a szépséget.


A már említett, A titok c. könyv egyik hasznos tanácsa képzeljétek el, épp a kívánságlista. Nem feltétlenül egy szavakkal teleírt papírra kell itt gondolni, hanem az általunk vágyott dolgok kivetítésére. Erre a célra én bevezettem egy kívánságfüzetet, amibe a vágyott dolgok képeit, pozitív hangulatú fotókat, idézeteket ragasztok.


Az alapvető tézis a: kérd és megadatik. Ez azt jelenti, ha egészen pontosan közlöd az univerzummal azt, amire vágysz, és hiszel abban hogy meg is kapod, akkor valóban minden összefog azért, hogy megvalósuljon a vágyad. Nem nagy titok, hogy minden létező dolog energiából áll. Csak rajtunk áll, hogy milyen "mágnesek" leszünk. Ha pozitív dolgokkal és gondolatokkal veszed körbe magad, egyre több szintén pozitív dolgot vonzol be magadnak. Megváltozik az energiáid rezgése (a kisugárzásod), és a "hasonló a hasonlónak örül" elve alapján egyre több jó dolog történik veled.


Ha hiszel ebben, az máris garantálja a sikert. Végül ne felejtsd el, ahogy már korábban is írtam: minden nap keresd meg a történések között azokat, amelyek boldoggá tettek, és légy hálás értük. Így dupla jóban lesz részed: még egyszer átélheted a kellemes érzéseidet.



De hogy ne szakadjunk túl messzire a beauty világától, íme az én elő-őszi kívánságlistám, képekkel:. :)


Az első tételeknél máris csalok egy kicsit, ezeket a holmikat ugyanis már megrendeltem az Ebay-ről, de még nem érkeztek meg. Tulajdonképpen mégsem akkora a csalás, mert már nagyon várom őket. :)

Míderek. Szeretnék még egy tűzpirosat is, a fekete stílusában. Évek óta imádom a mídereket, mintha nekem találták volna ki őket. Tudom, hogy sokan kényelmetlenül érzik magukat egy ilyen darabban, hozzám viszont nagyon illenek.




Ezekhez is, illetve régi vágyam volt egy fekete, térdközépig érő ceruzaszoknya. (A lapos hasat is elfogadnám.)


Kell ugye kiegészítő is, így néhány szép fülbevaló is jöhet, azokból soha nem elég. 


Meg vagyok őrülve a hajgyűrűkért, ebből egyelőre nem találtam ebay-en sem sokat, de keresek rendületlenül.


Nagyon nagyon sokat olvastam már a Flormar lakkjairól, ezek közül is a black dot kollekció fogott meg leginkább. Mivel a környékünkön sajnos nincs lelőhely, ezt is ebay-en rendeltem meg, és nagyon várom. 


Nagy renoválási projektben vagyok, így 2-3 új falmatrica is jól fog jönni, ezek az idézetek nagyon bejönnek:


És ami még a kívánságok között szerepel, de megvalósításra vár:

Opi lakkok: Alcatraz... rocks! és My favorite ornament



Golden rose tollas lakk:


Fekete szaladgálós bokacsizma, esős őszi napokra:


Tangle teezer, kizárólag pink színben:



És végül egy félig megvalósult projekt: színházjegy Anna Gavalda nagy sikerű könyvének, a Szerettem őt-nek feldolgozására.


Hát elsőre ennyi, de ismerem magam, lesz itt még kívánság bőven. :)  Ti mire vágytok mostanság a leginkább? 



XOXO: Blondie

Share:

7 megjegyzés

  1. A képeid közül az első míder nagyon tetszik! Még sosem volt ilyenem, igazán nőies ruhadarab, egyszer majd az hiszem én is beszerzek egyet :-)
    Én a számítógépen hoztam létre egy mappát, Teremtő varázsdoboz címmel (már nem emlékszem melyik könyvben javasolták ezt a nevet, de nagyon megtetszett)
    Na abban aztán van minden: szép nagy családi ház, infraszauna, gardrób, Sigma ecsetek.. folyamatosan bővül a képek sora, igazán jó érzés átnézni őket.
    Az a lényeg, hogy gyakran nézegessük ezeket a képeket és mindig pozitív érzéssel, mert ha úgy gondolunk egy-egy nagyobb dologra, hogy inkább a hiány érzetét erősítjük magunkban, az nem segít sokat a célunk elérésében.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pancsi, mindenképpen próbálj ki egy mídert, rajtad rettentő jól állna! :) Ez a varázsdoboz nagyon jól hangzik, ki fogom próbálni én is. :)

      Törlés
    2. Eléggé felkeltetted a kíváncsiságom, mindenképp felpróbálok majd egyet (bár fogalmam sincs, hol találok ilyesmit, de majd nyitott szemmel járok :-)

      Törlés
  2. Szaladgálós csizmára vadászok kb. 3 hete...vagy én vagyok nagyon válogatós vagy itt tényleg nincs egy normális, ez az állapot szörnyű.
    A falmatricák nekem is nagyon tetszenek!
    A tangle teezerre pedig szükségem van! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a csizma dolog engem is izgat, nagyon sürgősen kell egyet találnom. :) A teezer pedig szintén "létszükséglet". :D

      Törlés
  3. A falmatrica számomra nagy dilemma, régóta szemezgetek vele ebay-en de még nem volt merszem rendelni... szerinted beválik?

    x szani

    VálaszTörlés
  4. @Szanii: már rendeltem hármat korábban, nekem nagyon beváltak. Szépek, egyszerűen és gyorsan fel lehet ragasztani őket. Egy bibi van: ha leszednéd, azzal számolni kell, hogy a falfestést is szedi le magával... :(

    VálaszTörlés