Teszt - Essence Sparkle sand lakkok

Sziasztok Lányok!

Nagy sokára hozzánk is megérkezett az Essence őszi szortiment frissítésének minden darabja, így egyből le is csaptam két sand lakkra. A nude is nagyon birizgálta a fantáziámat, de a külföldi blogokon nem épp  elismerően nyilatkoztak róla, így az üzletben marad.  Végül az antrait és a piros  példányok jöttek haza velem:



Csak az Essence-t nézzétek, a Moyrák külön bejegyzésben fognak bemutatkozni. :)

Nagyon izgultam miattuk, én ugyanis már a kezdetektől nagy sand-lakk rajongó lettem. Tulajdonképpen az utóbbi időben szinte csak ilyeneket használok, ugyanis pikk-pakk száradnak és szerintem nagyon különlegesek is. Abszolút támogatom, hogy egyre több low-budget-példány elérhető, kérünk még homok-lakkokat!

Először körömmargarétán próbáltam ki őket és már akkor éreztem, hogy nem lesz gond velük:



Először a 165-ös számú "Here's my number" nevű darabot próbáltam ki. Az első swatch-ok alapján nem voltam biztos abban, hogy kell-e nekem ez, de az üzletben egyből megtetszett. Az alapszín semmi különös, sötét antracitszürke, viszont: jól megpakolták holo-csillámokkal, ami igazán különlegessé teszi.
Az üvegben is sziporkázik, szóval kimondottan jó érzés még csak nézegetni is. Az állaga közepesen folyós, a széles és lapos ecsettel gyerekjáték a felkenése. Kimondottan jól és egyenletesen terül, teljesen meglepett, nagyon jó használni. A száradása egy hajszálnyival lassabb, mint pl. az OPI sand lakkoké, de még így is nagyon baráti. Sietős napokon életmentő lehet. A tartóssága pedig übereli az összes eddigi Essence lakkomét: a három nap szinte meg sem kottyant neki, jóformán semmi különbség nem volt a felkenés napi állapothoz képest. És hogy miért vagyok teljesen oda érte? Mert igaz ugyan, hogy természetes fényben is mutatós és szép, de napfényben csak úgy szikrázik (ami fotókon sajnos nem igazán érvényesül):




Összességében nézve télre szerintem alapdarab, a 499 Ft-os árát pedig mindenképp megérte. Ja igen, a lemosása sem ördöngösség, kevés dörgöléssel könnyedén meg is szabadulhatunk tőle.

És utána jött a piros párja. Vele is hasonlóak a tapasztalataim, a különbséget csak a tartósságában vettem észre. Ez már a második nap végére elkezdett megkopni, a harmadik napon pedig elég erős körömvégi kopást produkált, lemosás-érett lett.
Üvegben engem annyira nem varázsolt el, kommersz-pirosnak láttam. Miután felkentem, na akkor döbbentem rá, hogy ez a lakk hiánypótló darab. Semmi köze az Opi Jinx színéhez, ez inkább málnapiros, van benne egy kis pinkes felhang is, és a csillámok sem aranyszínűek, hanem piros és pink keveréke. Valahogy mégsem érzem túlzásnak akár hétköznapi viseletre sem, nagyon nagyon nőies szín, próbáljátok ki!




Utólag is elnézését kérek az utolsó képek miatt, ahogy jön a tél és változnak a fényviszonyok a lakásban, egyre nehezebb pontos és színhű képeket készítenem. Nagyon igyekszem mindenesetre! :)

Tehát a kérdés adott: Nektek mennyire tetszenek az Essence homok finisű lakkjai? Ha próbáltátok, akkor mik a tapasztalataitok? Ha még nem, akkor szeretnétek-e, vagy még így sem kapott el Titeket a sand-láz?

XOXO: Blondie

Share:

12 megjegyzés

  1. A két essence lakk nekem is meg van és szeretem! *-*
    A moyra is tetszik, szeretnék venni de még nálunk nem volt kapható! :(

    VálaszTörlés
  2. Az a két Moyra nagyon piszkálja a fantáziámat, meg a szürke Essence is. Annyira szép *.*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek :) A Moyra rózsaszínje a leggyönyörűbb azokkal az arany csillámokkal :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszenek, én is pont ezt a két lakkot vettem meg, mert a nude egyik blogger fotóján se győzőt meg így azt otthagytam.
    Amúgy ha a kettő közül kell választanom akkor a piros jobban tetszik, mintha több szín játszana benne mint a szürke/fekete társában.
    Összességében nagyon jó, hogy ők is kijöttek ezekkel a lakkokkal. Próbálom beszerezni a Essence Superheroes sand lakkjait mert azokra is kíváncsi vagyok, csak ez se megy gördülékenyen :D

    VálaszTörlés
  5. a Moyra lakkok nagyon nagyon tetszenek *-* lehet beszerzem őket :)

    VálaszTörlés
  6. Pont ezt a két Essence lakkot vettem meg én is, mostanában a Halloween manikűrök miatt főleg a szürkét használtam, nagyon szeretem őket.
    A képek alapján viszont nemcsak az arany színű Moyra lakkra pályázok, de kell a rózsaszín is :-)
    (sajna nem volt már ott, ahol Te vetted)

    VálaszTörlés
  7. Nekem a piros essence van meg és a rózsaszín Moyra ezek közül. :) Olyan szépek. :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem az essence-eknél sokkal jobban tetszik a moyra :]

    VálaszTörlés
  9. Nekem a Moyrák nagyon szimpatikusak, és most, hogy tudom, hogy nálunk 490 Ft-ért kaphatóak,a zt hiszem, szép lassan mind hazajön velem :-)

    VálaszTörlés
  10. Köszi Csajok! De jó, hogy mindenkinek a Moyrák tetszenek, akkor hamarosan jövök velük is! :)

    VálaszTörlés
  11. Vacilálok az essence és a Moyra szürke között... De szerintem a Moyra fog győzni, bár ez is nagyon szép. :) A pirosat imádom.

    VálaszTörlés