Új Essence rúzsok - swatch

Sziasztok Lányok!

Mivel nagyon vártam már, hogy nálunk is elérhetőek legyenek az új Essence rúzsok és érdeklődtetek is róluk, most meg is mutatom, mit tudnak.


Hétvégi szerzeményeim a fent számmal jelölt példányok.


Elég nagy elvárásaim voltak velük kapcsolatban és azt kell mondjam, az Essence nem okozott csalódást. Már maga a csomagolás is megnyerő: elegáns, matt fekete műanyag a normális fajtából, rajta színkódos jelölés. (Tisztára, mintha színes övvel dobnánk fel a kis feketét.) Táskabarát darabnak tűnik, a kupak is kattanással, fixen illeszkedik. A tubus alján is színkódos matrica található a szín számával és fantázianevével. (Imádom ezeket a neveket: 01- Coral calling, 06 - Barely there!, 07 - Natural beauty.)

A rúzs látványra is szép, ez a belenyomott márkajelzés nagyon igényes kinézetet ad neki. Az illata olyan igazi rúzs-illat, kicsit gyümölcsös felhanggal. Az állaga szerintem tökéletes.


Nagyon krémes, könnyen kenhető. Érdemes alá hidratálni, egy icipicit szerintem szárít, de tényleg csak picit.

A színek hihetetlenül el vannak találva. A nude szerelmesei is válogathatnak maguknak bőven, de gondoltak az erőteljesebb árnyalatokat használókra is. Mindegyik krémes, fényes szín és szerencsére egyikben sincs csillám, ami így őszre-télre nagyon jó döntés volt. A pigmentáltsággal sincs semmi baj: egy rétegben szép, természetes színt adnak viszont jól építhetőek. Én 2-3x húzom át a számon és teljesen rendben van mindegyik szín.

Swatch-olva így néznek ki a fenti sorrendet követve:


Felkenve pedig ilyenek:





Ezeket ugye long lasting-ként reklámozza a gyártó. Namost ennek azért ne dőljünk be, nem szabad egy Lipfinity-tartósságát várni tőlük, normál rúzsok és kész. Kibírnak 2-3 órát evés-ivás nélkül és ennyi. Én azt mondom, nincs is ezzel semmi baj, ár-érték arányban így is vidáman újrahúzom néhányszor nap közben és rendben is vagyunk. Szép egyenletesre kopnak, nem foltosodik vagy gyűlik össze a festék, a bőrt sem fogja meg, könnyű korrigálni.

Mindenkit bíztatok a vételre, szerintem nagyon jó darabokat sikerült összehoznia az Essence-nek. Én még visszamegyek a 02 pirosért, az is nagyon birizgálja a fantáziámat. :)

Ti próbáltátok már őket?

XOXO: Blondie

Ui.: Tessék jelentkezni a nyereményjátékra! Katt a felső menüsorra!

Share:

9 megjegyzés

  1. Jajj nagyon szépek, vártam már valakitől. Kedvenc a Barely there! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld, nekem is az jön be leginkább. Mindenhez passzol, szépen kiemel és mégis alig látszik hogy ott van. :)

      Törlés
  2. A 06-os nagyon tetszik! Mennyiért vesztegetik? :]

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik az összes -egyet se tudok kiemelni-, nagyon jól állnak neked, amúgy nagyon szép a szád formája :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó köszönöm, pedig én nem vagyok elégedett vele teljesen, a felső ajkam keskenyebb az alsóhoz képest, vagy fordítva, fene tudja. :D

      Törlés
  4. Már láttad, de azért szégyelld magad! Miattad kellett két rúzst vennem!... :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem a 04 - On the catwalk árnyalat van meg, szeretem, szép színt ad az én ajkaimon. Videós tesztet is csináltam róla: http://www.youtube.com/watch?v=S0Nb_hn9yjQ

    VálaszTörlés