Essence + OPI hírek és mini haul

Sziasztok Lányok!

Megint nem bírtam magammal és vásároltam.


Elsőként a Rosmann-t vettem célba, reménykedtem hogy már kint vannak az új szortiment rúzsai, de csalódnom kellett. Ellenben már akciós kosárkáéban csücsülnek a kifutó darabok, így mégis csak könnyebb átfutni, mi is kell még utoljára. Így akadtam rá a pigmentek között erre a csodaszép mohazöld színre, ami mellett simán elmentem volna máskor, pedig milyen kár lett volna.
Ez a 021-es Jungle fever. Van még néhány szín 349,-ért, csapjatok le a készletekre!



Frissen, melegen, érintetlen állvánnyal várt a Beauty Beats trendkiadás is.


Sajnos élőben sem fogott meg igazán semmi, a pirosító a tartóban nagyon szép, de swatch-olva semmi különös, élénk rózsaszín. Hoztam viszont az újságpapíros manikűrhöz hozzávalókat. Transferlakk ( 599 Ft) - remélem más papírokhoz is jó lesz, és díszítőpapír (499 Ft). Ez sem nagy szám sajnos, összehengerelt színes minták (azt ugye mondanom sem kell, hogy az ájlávdzsásztinbíbör-ös részt dobhatom is ki, mert kizárt, hogy azt felhasználjam).
Van még 10%-os kuponom is, így nem is volt vészes a végösszeg.

Utána célba vettem a jó kis fodrászkellékesemet, mert egy hete izgatta a fantáziámat egy OPI és egy Moyra lakk, amit a múltkoriban nézegettem. A barnás-bordó OPI végül nem jött velem haza, de a Moyra gondos új gazdira talált. Ő a 80-as számú darab, sötétzöldes-fekete alapban zöld csillámokkal.


 Tökéletes volt az időzítésem, ugyanis épp féláras akció van címkéjüket elhagyott, így névtelenné vált OPI lakkokra.
Így lettem boldog tulajdonosa két darab csillámpóni-csodának. Gondos blogger vagyok, 5 perc guglizással már be is azonosítottam őket. Ez a két szépség a 2010-es karácsonyi Burlesque kiadás tagja volt. Komolyan mondom, hihetetlen, hogy ezek 3 éves példányok, de az állagukon ez mit sem látszik. Tökéletesen frissek, kenhetőek, csillogóak. Na és 1100 Ft-ért darabonként, bargain! :)

HL B08 Sparkle-icious



HL B06 Simmer and shimmer



Swatch-ok 2 rétegben:


Ha megtetszett valami, szaladás a Rosmann-okba (Veszprémben a Kossuth utcán), vagy Veszprém közelieknek a Szikvíz-parkolós fodrászkellékesbe! ;)

XOXO: Blondie

Share:

3 megjegyzés

  1. húúú, az a két OPI lakk valami gyönyörűséges! a háttér pedig.... A Burok? :D nagyon jó könyv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, a Burok. Még az Essence játékán nyertem, tényleg jól megírt könyv! :)

      Törlés