Unforgettable Halloween

Sziasztok Szépségek!

Ismét egy olyan bejegyzéssel jövök, amit még nem láthattatok nálam, na de mindent el kell kezdeni valahol.
Az úgy esett, hogy a Prestige Products Kft. csapata ismét megkeresett minket, bloggereket. Most azonban az új Christina Aguilera parfüm bevezetése kapcsán játékra hívtak minket. Ennek lényege: Készíts egy Christina Aguilera inspirálta Halloween sminket, amelyben megtalálható a Christina illatok csomagolásának védjegye, a csipke motívum! Lássuk, hogy sikerült ez nekem, utána mutatom a parfümöt.



Azt le kell szögeznem, hogy ez a "fessünk-mintát-az-arcunkra" dolog lényegesen egyszerűbbnek tűnik az ember fejében, mint amilyen valójában. Ez az első ilyen jellegű kísérletem és bevallom rendesen megszenvedtem vele.

A végeredmény még szerintem is hagy kívánnivalót maga után, de gondoltam ha már nekiestem, meg is mutatom mire jutottam. Lényeg a lényeg, a fekete maszat a szemem körül a csipke lenne. :D

A smink alapja igen egyszerű: fényes arany pigment került a szemhéjamra, fekete tusvonallal és fekete spirállal. Alul is feketével húztam ki a szemem, ha már Halloween és Christina. Na itt jött a dolog izgisebb része, a csipkemotívum. Próbálkoztam én mindennel, tusfilccel, zselés tussal és ecsettel géles és hagyományos szemceruzával. Egyrészt a ceruzákkal nem lehet kellően vékony vonalakat húzni, másrészt a tusfilcemnek meg halványszürke árnyalata lett a bőrömön. Így alakult a végső megoldás: a tusfilc világos vonalát áthúztam ceruzával. A Glamour-vonalat követve néhány strasszot ragasztottam a külső és belső szemzugba.


A számat eredetileg vérvörösre festettem, de mivel Halloween és boszorkányok  feldobtam egy kis feketével is, így nekem sokkal jobban tetszett az eredmény. :)

Csak pirossal így nézett ki:



Élőben egyébként jobban nézett ki a dolog, szóval arra jutottam, hogy ha eljutok valamiféle boszis buliba vagy farsangra, akkor újra magamra festem a "csipkét". :)


Egyébként a smink elkészítésekor Christina megjelenése így élt a fejemben:




És hogy milyen is az új parfümje? "Ismerd meg ezt az intenzív, elegáns, orientális illatot, mely virágos, vaníliás jegyeivel felejthetetlenné tesz Téged! A Christina Aguilera Unforgettable a nőiesség esszenciája: emlékezetes és hosszan tartó illatot biztosít. Az alap-illat egy kellemes gyümölcsös felütéssel kezdődik, amely illatozó virágcsokrokra emlékeztet. A könnyed jegyeket az éjjeli  jázmin adja, ezt egészíti ki az értékes török rózsa, melyből 60 ezer darab, reggeli órákban szüretelt virág szükséges, hogy egyetlen uncia tiszta rózsaolajat kinyerjenek belőlük.

Ez az exkluzív, virágos illat egészül ki a kasmírral, mely igazán mély és rendkívül tartós, bársonyos benyomást kelt. Az érzéki vanília jegyek egybeolvadnak az igen aromás tonka absolute-tal. "
Namost személyes tapasztalatom még nincs, de biztosan bekocogok egy drogériába megszagolni őt. Mindent imádok ugyanis, amiben rózsa és vanília van. Ő lenne az:




Ha már parfüm, akkor Tom Tailor is, ők is kijöttek egy új illatpárral. Ennek női tagja első olvasásra megdobogtatta a szívemet az illatjegyek alapján. Nézzétek csak:


Tom Tailor East Coast Club



A női illat jegyei (virágos-keleties, fás):
  • Fej-illat: citrus
  • Szív-illat: jázmin, völgyi liliom, őszibarack, szilva,  málna, rózsa, tubarózsa
  • Alap-illat: ámbra, cédrusfa, vanília
A férfi illat jegyei (fás, aromás):
  • Fej-illat: szicíliai citrom, őszibarack
  • Szív-illat: levendula, viola
  • Alap-illat: tonkabab, ámbra

Azt tudni kell rólam, hogy minden parfümöt azonnal megveszek, amiben ámbra, bőr vagy cédrus illat található. Már folyamatban van egy bejegyzés a kedvenc parfümjeimről, majd ott is meglátjátok. Szóval az az érzésem, hogy ez a parfüm mindenképp kell nekem. :) Ők azok:


Tudom-tudom, ez most kicsit hosszú lett, bocsánat! :) 

Ja igen, majd' elfelejtem: lesz egy közönségszavazás is a sminkpályázatra beküdött fotók közt. A fotókat itt találjátok 2013.10.28. után: www.facebook.com/illatkalauz .

Szavazzatok a kedvencetekre (ha tetszett a sminkem, akkor rám is).

XOXO: Blondie

Share:

10 megjegyzés

  1. ohh ez csodálatos smink lett!!!! <3 és te is szép vagy!!!

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos, nagyon jól megcsináltad, amúgy hasonlítasz is Christinára :)

    VálaszTörlés
  3. Úúúú, ez mocskosmód jó lett! :]

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, külön tetszik, hogy a hajadat is megcsináltad hozzá :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett!:) Nekem a feketével feldobott ajkakkal jobban tetszett:) Viszont meglepően hasonlítasz az énekesnőre.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Lányok, nagyon aranyosak vagytok. :) Hát még sosem vádoltak meg azzal, hogy hasonlítanék erre a gyönyörű nőre, de nem fogok tiltakozni. :D

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű vagy ezzel a sminkkel és ezzel a hajjal! Minden nap ezt a sminket kéne viselned....:)

    VálaszTörlés
  8. Ügyi vagy, nagyon jó lett.
    A rúzshoz meg tényleg kellett a fekete, és az árnyékolás -nagyon bejön :)

    VálaszTörlés