Inspiráció - Soha ne add fel!

Sziasztok Lányok!

Ma ismét csupa pozitív üzenetet hordozó képet hoztam Nektek. Úgy veszem észre, a napi hajtásban az ember sokszor belefárad az apró bosszúságok leküzdésébe és elfelejti, hogy kitartóan kell dolgozni a saját boldogságán. Ilyenkor veszem én elő a jól bevált (és többször említett) Titok c. könyvet, illetve kutatok egyre újabb, kellemes érzéseket kiváltó fotók után a weben.


Nyilván mindenki volt már padlón és érezte úgy, hogy most ebből aztán nem lesz képes felállni. Nem szoktam túl személyes dolgokat megosztani a blogon, de most kivételt teszek.
Hiszek abban, hogy a pozitív gondolkodás megváltoztatja az életünket. Néhány évvel ezelőtt egyik napról a másikra hagyott faképnél a férjem az akkor 10 hónapos gyerekünkkel együtt. Tisztára mint anno a Mónika-show-ban, kiköltözött amíg nem voltam otthon. Na amikor erre mész haza, hogy üres a lakás, az azért komolyan a padlóra küld. Nem túlzok, több mint két évig kínlódtam és sajnáltam magam, a közben velem megeső jó dolgokat pedig nem voltam hajlandó észrevenni. Aztán végül egy ismerősöm ajánlotta a pozitivitást. Addigra már annyira elegem volt saját magamból, hogy gondoltam, belevágok, veszíteni valóm nincs. És képzeljétek: működött!




Igen, sok munka volt benne.  A berögzült keserűséget és pesszimizmust nem lehet egyik napról a másikra legyűrni, de ha minden nap csak egy picit dolgozol rajta, hihetetlenül rövid időn belül megváltozik az életed!


Tanuld meg értékelni a jót, a kellemetlenségeket pedig kezeld a helyükön. Sirass el mindent, amiért fáj a szíved, aztán másnap kelj fel azzal a gondolattal, hogy ma is változik az életed, és rajtad múlik, hogy hogyan alakítod.


Nagyon nagyon fontos: SOHA ne add fel! Soha! Minden helyzetből talpra lehet állni, még ha eleinte nem is tudod, hogyan. Egy barátja mindenkinek van, szerencsére általában több is. Ne félj segítséget kérni, fordulj hozzájuk, ha egyedül nem megy.




Higgy abban, amit épp csinálsz! Tűzz ki magad elé egy célt, és valósítsd meg! (Kezdetnek elég egy egészen apró dolog is, mondjuk hogy aznap gyalog mész a suliba vagy dolgozni.)






És ha végül megvan a nagy cél, akkor már csak türelmesnek kell lenned. A hited ne veszítsd el, hisz úgyis megkapod, amire vágysz, csak dolgozz rajta rendületlenül.


És végül, de nem utolsó sorban: élvezd az addig vezető utad minden egyes napját! Gondolj csak az isteni Audrey-ra:


Csodák minden nap történnek! Miért épp Te lennél a kivétel? :)

XOXO: Blondie

Share:

5 megjegyzés

  1. Hát ez a bejegyzés nagyon felkavaró volt: egyrészt kiderült egy mosolygós, kedves csajról, hogy nagyon nagy csalódás érte, mégis fel tudott állni, másrészt pedig a saját életemre is tudtam belőle vetíteni egy picit. A képek is csodásak, köszönöm ezt a bejegyzést Neked :-)

    VálaszTörlés
  2. Imádtam, épp most írtam valami hasonlóan pozitívnak szánt bejegyzést, remélem, ott is kiérződik.. :]

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyosak vagytok Lányok, köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is köszönöm ezt a bejegyzést, nagyon elgondolkodtató! :-)

    VálaszTörlés