Maybelline smink-kihívás: Crimson Concert Look

Sziasztok Szépségek!

Jó rég volt már smink a blogon, úgyhogy pótolom is a lemaradást. Biztosan sokan olvastátok már, hogy a Maybelline három hazai bloggerrel együttműködve sminkpályázatot hirdetett.  Ehhez egy Maybelline őszi sminktrend alapján készített sminket kell beküldeni a megadott címre. A három idei sminktrend közül egyet választasz, elkészíted, és min. 3 fotót beküldesz a végeredményről..




Mivel a három trend közül a Crimson Concert Look áll legközelebb hozzám, ezt választottam. Hogy mit is jelent ez pontosan? 




  • A bőröd leheletnyien alapozd, amit egy vékony réteg púderrel fixálj, majd pedig egy természetes árnyalatú pirosítóval élénkítsd az orcákat.
  • Ennek a sminknek az alapja, az igézően aranyló szemfestés, amit cicás tusvonallal teszünk igazán csábítóvá.
  • A szempilláknál ne spórolj a festékkel, emeld ki bátran, hogy gyönyörűen íveltek legyenek! 
  • Ha nem tökéletes itt-ott a szemöldököd, akkor azt igazítsd meg finoman egy szemöldökceruzával, majd fésüld át a az ívét befejezésül egy szemöldökkefével. 
  • Ajkaid kiemeléséhez egy érzéki, pirosas árnyalatú szájfényt tegyél fel, és készen is vagy a Crimson Concert, avagy a szépség szimfóniájának arcodra varázsolásával. :)
(Ha szeretnéd, hogy a körmeid is passzoljanak a drámai megjelenésedhez, úgy fesd ki őket egy szép, piros árnyalattal.)



És hogy nekem hogy is sikerült a kivitelezés? :)














Nagy vonalakban az elkészítés: a szememmel kezdtem: púderrel mattítottam a szemhéjamat, erre került a Forever gold árnyalatú Color tattoo. Fekete zselés tusvonalat húztam, a cicafarok az erőteljesen rejtett szemhéjam miatt a látottakban kimerült. Néhány tincses műszempillával kiemeltem azért a külső szemzugot, majd összespiráloztam a kedvenc The Falsies spirálommal. A szemöldökcsontra jött az Essence Breaking dawn kiadásának aranyló highlightere. Vékony réteg alapozó, kis mattítás átlátszó púderrel. Erre jött a Sleek - Life's a peach pirosítója. Az alsó pillasort kiemeltem barna ceruzával (Avon Supershock - Blackberry) és ezt füstöltem el az UD Smog árnyalatával., majd spiráloztam. A szemöldökömet áthúztam barna ceruzával. 

Utolsó lépésként az előhidratált ajkaimra került a Rimmel Kate kiadásának Kiss of life nevű piros rúzsa ecsettel, hogy ne legyen vakító. Ezt húztam át az Essence Fantasy kiadásának piros szájfényével és kész is.

Alapvetően nem szoktam ennyire erőteljes szemsminket erős rúzzsal párosítani, de ez most annyira megtetszett, hogy a jövő heti színházlátogatásra így fogok menni. Előre is elnézést kérek, arról így már nem lesz külön poszt. :) Egyébként szerintem ez a smink egy elegánsabb esti programra tökéletes, szerintem a színház is ilyen.


Nektek hogy tetszik ez a sminktrend? Kipróbáltátok már, esetleg gyakran sminkeltek így?


XOXO: Blondie

Share:

8 megjegyzés

  1. Nagyon szép vagy! Szuper a smink. :) Gyönyörű a szemed.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól áll ez a smink, szép vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagoyn jól áll ez a rúzs, a fülbevaló, minden :-) Szép vagy!

    VálaszTörlés
  4. Hallod én nem tudom, új pasid van vagy mi van, de komolyan mondom, hogy napról napra (bejegyzésről bejegyzésre :D ) egyre jobban nézel ki! :]

    VálaszTörlés
  5. nagyon jól sikerült a smink, és jól is áll! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyosak vagytok Lányok, köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  7. Vadító és visszafogott egyben :) Szerintem egyébként erőteljesebb rúzzsal párosítva is megállja a smink egy színházban a helyét! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés