Teszt - Oriflame Everlasting alapozó

Sziasztok Szépségek!

Ma újabb tesztet hoztam, mégpedig az Oriflame új alapozójáról. Szerintem már tudjátok, hogy jó ideje nem használok/használtam már folyékony alapozót. Régebben a L'oréal Accord parfait por állagú ásványi alapozóját pacsmagoltam magamra, aztán megtértem a BB-krémekhez. Most viszont a kolléganőm a kezembe nyomott egy Oriflame katalógust, amiben bevezető áron ajánlották ezt a krémet.


Nagyon megnyerő volt a marketing-szöveg, 10 órás tartósságot ígért, bőrmegújító összetétellel (bármit jelentsen is ez). Egy ezresért vesztegették, így rendeltem is egy példányt. Ha jól emlékszem, öt vagy hat árnyalatban kapható. Én a közepesen világos, sárgás bőrtónusomhoz a natural beige árnyalatot választottam és szerencsére teljesen jól működik rajtam.

Le kell szögeznem viszont, hogy az ígért közepesen erős fedést nem tudja teljesíteni. Munkába vagy vásárolni rohanós sminkekhez teljesen bevált, enyhe-közepes fedést hoz. Nekem ugye elég kevés látványos bőrhibám van, de még azt a néhány szeplőt és foltot sem fedi el, inkább csak egy szép, homogén bőrképet ad.


Így néz ki a krém, miután kinyomtuk a tubusból. Na igen, maga a tubus nagyon el lett találva. Puha műanyag hengerben található az alapozó, pumpás adagolóval a tetején. Nekem ez nagyon bejön, mert egyrészt látom hogy mennyi van még a dobozkában, másrészt a pumpa is jóféle, nagyon precízen lehet vele kisebb-nagyobb mennyiségeket adagolni.

Kence-fice:


A bőrön egyébként nagyon jól viselkedik. Könnyű eloszlatni, nem foltosodik, nem gyűlik meg a ráncokban, még egy minimális mértékben építhető is, ha a problémásabb részeken még egyszer átmegyek. Én egyelőre szivaccsal viszem fel, mert az alapozóecsetem még postán van, de így is nagyon jól használható.


Itt már félig eldolgozva látható. Viselni is kellemes érzés, nincs semmi plasztikus utóérzete, nekem fel sem tűnik hogy rajtam van. Nagy piros pont, amiért nem szárítja a bőrt, talán még némi táplálást is felfedezek benne. Majd a hidegebb téli időben felülvizsgálom. :)
A finise nem matt ugyebár, hanem az alább is látható finom fénye van. Ezen egy vékony réteg púder könnyen segít, én mostanában a Max Factor creme puff 05 translucent árnyalatára kaptam rá.


Most a 10 órás tartósságot annyira nem merem megerősíteni, nyilván napközben kopik. Én reggel fél 7-kor sminkelek, este 6 tájában mosom le és akkor még látszik az arcomon, hogy felkentem valamit. A lemosókorongon is van nyoma, szóval én nem panaszkodom.

Összegezve az ezer forintos árát vidáman megérte. Most néztem a friss katalógust, alapáron 2500 Ft, ennyit már nem biztos hogy kiadnék érte, de érdemes szemmel tartani az akciókat. Mindenképpen ajánlom ezt az alapozót azoknak, akik csak a hétköznapokra keresnek egy természetes végeredményt adó alapozót, és nincsenek erősebb elfedni való bőrhibáik, illetve nem problémás az arcbőrük.

(Most egyébként erősen megjött a kedvem az alapozókhoz megint, szóval következő áldozatom a MaxFactro Facefinity lesz.)

Ti milyen alapozót használtok, ami bevált? Ez a darab esetleg felkerül a kívánságlistára?

XOXO: Blondie

Share:

1 megjegyzés

  1. Az alapozókra szerintem majd hidegebb időkben fogok rákapni, egyúttal ismerve magamat le is teszek majd róluk, mert nehogy már összekenjem vele a sálamat (női logika :P), jelenleg a drogériás BB-krémjeimet nyúzom előszeretettel, most nekem elegendő a nem túl erős fedésük és jó abban a tudatban ülni az irodában, hogy ez a beauty balm még hasznos is a bőröcskémnek :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés