Őszi haul - első adag

Sziasztok Lányok!

Végre: a kívánságlista első része kipipálva. :) Boldog vagyok!



Íme a kosárkám tartalma. Ahogy láthatjátok, vannak itt újravásárolt darabok és újdonságok bőven.
Mind közül a legeslegnagyobb kedvencem a Maybelline The falsies - black drama spirálja. Remélem életem végéig gyártani fogják, ilyen szuper darabot nem találtam máshol.


Harmadszor veszem újra az Alverde makadámdiós testvaját, ami ugyan testvajnak nagyon nem vált be, de ez a legeslegjobb kézkrém, amit eddig próbáltam.

Másodpéldány a Sleek - Antique pír is, mert az elsőt ugye földhöz vágtam sikeresen. (Pedig isteni ez a szín, a töröttet most próbálom alkohollal menteni.)

Elf szemhéjalap - nem egészen 400 forint, mégis épp azt tudja rajtam, amit az ikonikus UDPP. Azért mégis bátrabban pancsolom el hétköznapokra. :D

Balea lábfürdősók, vagy hogy mondjuk magyarul. A wellness már sokadik tasak, a melegítőset most vettem először, majd beszámolok róla.

Bizsuk az Ebay-ről. Nem telhet el hónap nélkülük, lassan bizsuboltot nyithatnék. Köztük a kívánságlistás arany hajgyűrű. Már felavattam, úgy néz ki beválik. A hajgumik tucatjai szintén Ebay-zsákmányok, töméntelen mennyiségben és mindenféle színben vásároltam fel a készleteket.

A Moyra lakkot már láthattátok, szerintem most hetekig mást sem fogok magamra kenni, annyira imádom nézegetni ezt az eszeveszett csillogását.

Kívánságlistás színházjegy Anna Gavalda: Szerettem őt című regényének színpadi változatára. Ha nem lesz töksötét október 21-én este 6 tájában, akkor hozok sminket (vagy maximum egy remake-et hétvégén).

Szintén kipipálhatom a szaladgálós bokacsizmát, épp csak nem feketében.


Ezt a fazon szerettem volna mindenképp, pont ilyen volt a szívem vágya, de feketében már nem volt a méretemben. Így utólag már nem is bánom, nagyon fel tudja dobni a sötét nadrágokat a vidám őszies színével.

És egy utolsó kép a listás teljesülésről:


Fekete míder. Fergetegesen szép élőben. Elől acél merevítés van benne, és extra biztonságosak a kapcsai is. nagyon szép tartást ad, hátul pedig jól be lehet fűzni. Vettem azért fölé egy fekete, kicsit csillogó pasminát, nehogy túl kihívó legyen. (Arról bezzeg elfelejtettem fotót készíteni.)

Szörnyű dolog néha ez a női lét, ennyi mindent össze kell vásárolni egy pillanatnyi (na jó, nem egy pillanat) boldogságért. :)

Egyelőre tehát ennyi, de biztosan lesz még, ami beugrik a postaládába vagy a kis vásárlós kosárkába..

Ti mit vettetek, vagy mire vágytok mostanában?

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

9 megjegyzés

  1. Tudsz adni linket a fehér nyaklánchoz? Nagggyon tetszik! Az elf alapozó egyébként nálam is mindent visz, és hihetetlen, hogy ilyen olcsó. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, nagyon szívesen linkelek, kérjetek bátran. :) Ez a lánc licittel vihető, most épp ez a futó aukció rá:
      http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=231064473486 Sok sikert! :)

      Törlés
  2. Jajj a csizmát hol vetted? Pont ilyet keresek :D
    Szofi-Édesített élet

    VálaszTörlés
  3. Mennyi jóság :]
    Az a fehér nyaklánc nagyon bejön :]

    VálaszTörlés
  4. Aha! Szóval ott a színház bérlet!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűek az ékszerek!!! Nagy bizsu rajongó vagyok, ebayről rendeltem már néhányat én is. Nagyon klassz statement nyakláncokat lehet baromi jó áron beszerezni. A csizma is bejövős!:)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Én is ma újítottam két bokacsizmát a CCC-ben, egy feketét meg egy camel színűt, utóbbival kapcsolatban vágyok egy hasonló színű táskára még. :-) Nálam meg drogériát lehetne nyitni amúgy, a korábbi ruházati mániát felváltották a kozmetikai termékek, a fürdőszoba szekrényekből kb. lassan kidőlnek a cuccok, de sebaj, mit tehet az ember lánya, ha minden nap megtetszik valami, és ha véletlen nem megyek sehova, akkor a neten rendelem szét magam, szóval a végeredmény ugyanaz, teljesen átérzem. :-D
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés