Villám NOTD - Flormar black dot 05

Sziasztok Lányok!

Alig bírom kivárni, hogy nyisson végre a Nailland webshop. A nagy várakozásban felavattam az első Flormar lakkomat, aminek testvérkéket szeretnék rendelni. Túl sok szöveg nem lesz róla, beszélnek a képek.


Szóval ez egy csudajó "mákos" lakk. Opálos világoskék alapban matt fekete "pöttyök" és nagyobb, matt fekete hexagonok találhatóak.
A körmömön két rétegben láthatjátok. Maga a lakk trükkös, kicsit nyúlós az állaga így vezetni kell a lakkot a körmön, de nem túl macerás. Már egy rétegben is elég glitter kerül a körömre, de az alapszín eléréséhez két réteg mindenképp szükséges. Száradási ideje átlagos, én fedőlakkal segítettem rá. A fedőlakk elengedhetetlen, mert még így is kiáll néhány darabka, amik talán mát nem zavarnak de engem nagyon. Bevallom, bufferrel megigazítottam ezeket a részeket. Ettől függetlenül imádom, pont olyan mintha mákos tészta lenne a körmömön. (A lemosás még hátravan, remélem nem hasonlít majd a Golden Rose Jolly jewels 115-ösére, mert akkor sírva fakadok.)



Nektek van már mákos lakkotok? Ha igen, akkor mennyire vált be?

XOXO: Blondie

Ui.: kezd emberi hosszúságot ölteni a körmöm a gél-lakk alatt. :)

Share:

8 megjegyzés

  1. Nagyon érdekes ez a lakk - tetszik, de azt hiszem inkább csak másokon nézegetem el, mert hozzám nem illik. Ettől függetlenül tényleg szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van még több alapszínnel is, szerintem a szürkében pöttyök akár elegánsak is lehetnek. Nézegesd meg. :)

      Törlés
  2. ez nekem is megvan. alig bírtam levakarni :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek ezek a lakkok, nekem a rózsaszín van meg, de tényleg rémálom lemosni :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj Lányok, most totál elkeseredtem... hogy fogom pöttyöket levakarni? :S

    VálaszTörlés
  5. Szuper, nekem a szürke és pink van meg és iggggen, el fogsz játszani vagy 20 percig a lemosással - nálam okosabb és ügyesebb körmös blogokon olvastam a fóliás lemosó-módszerről csillámos lakkoknál, ezzel le fog jönni könnyen :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű! A fóliás módszer tényleg megéri, mert bár szárítja a körmöket, legalább mechanikailag nem kell őket sokat adjusztálni :-)

    VálaszTörlés
  7. Köszi Csajok, majd akkor fóliázok. Sajnos a Jolly jewels esetében még a fóliás módszer sem vált be, úgyhogy most kicsit bennem van a félsz...

    VálaszTörlés