O.P.I.-mánia: Suzi's Hungary again

Sziasztok Lánykák!


Legújabban, mint tudjátok, a körömlakk-mániám lépett ismét működésbe  Nagy beszerzéseim egyik áldozata a következő - egyébként tökéletes - nyári lakk.

Ez a nagyon élénk, majdnem pink eperrózsaszín az OPI Euro Centrale kiadás tagja.



15 ml káprázatos lakkot tartalmaz az üvegcse, benne a hagyományos, kicsinek tűnő, de nagyon jól használható ecsettel. (Igen, már hozzászoktam és egész jól együttműködünk.)


2 rétegben tökéletesen fed, nem csíkoz és nem buborékosodik (mint az Oz- I Theodora You). Nagyon finom selyemfénye van, ez viszont üvegben is alig látható, a körmömön pedig nekem teljesen matt-krémesnek tűnik.




És most jön az a rész, amiért a legeslegjobban szeretem ezt a lakkot ( a csodás színén kívül): még az én lakkgyűlölő-ledobáló körmeimen is kifogástalanul bírta 4 teljes napig, minimális kopással a végeknél. Szerintem lett volna még benne minimum 2 nap, azt viszont már nem próbáltam ki. Mutatom fotón is (a mutatóujjamon a lepattanás nem a lakk hibája, lemezesen törik a körmöm, tehát ott a köröm engedett, nem a lakk.)


Hihetetlenül belelkesültem ám tőle, napokig mutogattam boldog-boldogtalannak az új színemet. :)

Nektek hogy tetszik? Kell egy ilyen szín a nyári őrülethez? 

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

6 megjegyzés