Nyáriasan - Maybelline Color tattoo szemfestékek

Sziasztok Lányok!

Már réges rég adós vagyok a Maybelline 24 órán át tartó Color tattoo szemfestékeinek bemutatásával, és mivel az időjárást tekintve aktuális lett a tartós festékek viselése, gyorsan megmutatom őket.
Azt töredelmesen be kell vallanom, hogy sminkben is befotóztam mindent, viszont a képek azóta általam ismeretlen helyre távoztak sajnos. Mea culpa, de napi sminkben mindenképp meg fogom mutatni őket!


Ezt a négy szépséget fogom tehát sorra venni, és leszögezem jó előre, hogy egyáltalán nem teljesítenek egyformán.

 Elsőnek a kis hazánkba még el nem érkezett Inked in pink rózsaszínjét vettem. A Temptalia oldalán figyeltem fel rá, és olyan de olyan gyönyörű volt hogy azonnal feltúrtam az Ebay-t érte és megrendeltem. Nem vészes egyébként az ára, 6 vagy 7 dollárba került.
Tégelyben szemkápráztatóan szépséges, a pont ideális tavaszi-nyári nappalra hordható rózsaszín, épp ilyent kerestem.



Azt még az elején leszögezem, hogy mindegyik szín ugyanolyan masszív üvegtégelyben érkezik, csavaros, fekete műanyag kupakkal. Szeretem ezt a csomagolást, mert ha fejjel lefele tárolom, akkor egyből látom melyik színt halászom ki épp a dobozkámból. Jó széles a "szája", így ecsettel és ujjal is könnyű belenyúlni.

Karon így néz ki:


Csodaszép meleg rózsaszín, arany fénnyel, itt még teljesen el voltam bűvölve.
Aztán felkentem a szememre. Irgalmatlan nagy csalódás volt. Kentem és kentem és rétegeztem és nem látszott belőle semmi! Semmi de semmi! Valami vézna aranyfény még kivehető, aztán ennyi. Másnapra beletörődtem, hogy még sminkalapnak jó lehet. Persze a festék kiröhögött. Másfél óra után - szemhéjalapon - felmászott a mélyítővonalamba, szolid rózsás ráncba gyűrte magát és ott maradt. A szemhéjam teljes egészéről meg eltűnt. Elpárolgott vagy elszaladt, nem tudom. Ha fixálni próbálom szemhéjporral, akkor is ugyanez az eredmény. Komolyan mondom, teljesen lelkibeteg voltam vagy két hétig. Azóta se nyúltam hozzá, pedig már hónapok óta itt porosodik. Totál hasznavehetetlen és nagyon vérzik érte a szívem.

Ez az egyetlen olyan szín amihez találtam két használat közbeni fotót is, szóval itt láthatjátok, akarom mondani nem-láthatjátok:



Ha valakinek lenne ötlete a felhasználási módjára, azt szívesen fogadom.

Ezek után elég vegyes érzésekkel próbálgattam a többi új árnyalatot is. Sajnos egyik esetében sem tapasztaltam azt a fantasztikus pigmentáltságot,  amit az első, originál széria sajátja. Az első arany és bronz szín az állandó nyári sminkem, azt le sem fogom cserélni.

Ebből a szortimentből való a nálunk is kapható Tenacious teal, ami egy igazi vagány türkizkék.


Ezzel már nagyobb szerencsém volt, tartósságra semmi panasz, tusvonalnak és szemhéjfestéknek is tökéletes. Imádom ezt az élénk, fényes színét, nézzétek csak:





Nagyon szép ezüstös fénye van és az első percben szépen satírozható vagy építhető, ahogy itt látszik is. Ha még keretek egy vad türkizt nyárra, fontoljátok meg őt.

A következő két szín szintén nem jutott el hozzánk, de Ebay-en még elérhető és szépen ki lehet használni őket.
Az első vízzöldbe, az Edgy Emerald-ba szintén beleestem, mint vak ló a gödörbe. Kész szerencse, hogy az idei év színe a smaragd, nyári délutánokon mást sem fogok viselni mint ezt.






Nagyon szépen el lehet satírozni leheletfinomra, de használtam már tusként is, úgy is megállja a helyét és nem mászkál sehova.

Az utolsó darabot inkább esti bulizáshoz képzelem, ugyanis magában elég erős színe van, nekem még satírozva is sok, de nem bírtam ellenállni neki.
Ő a Test my teal, meghatározhatatlan árnyalatú mélykék szín és szerintem csodás:


Az üvege ilyen furán néz ki, nem kosz, de nem is tudom milyen, mindenesetre annyira nem zavar.





Röviden összefoglalva: a rózsaszínt leszámítva egyik színre sincs komoly panaszom, szemhéjalappal 12-16 órát vidáman kibírnak, ha kell, minimális egyszeri igazítással.
Íme egy kép, hogyan is mutatnak egymás mellett, így talán jobban látszanak az árnyalatbeli különbségek is:



Mondjuk azt el nem tudom képzelni, hogy hogy a viharba fogok ennyi hasonló színt elhasználni, de majd biztosan megbirkózom a kihívással valahogy.

Nektek melyik szín tetszik, avagy nem tetszik? Terveztek nyárra Color tatto bevásárlást, vagy nincsenek jó tapasztalataitok velük?

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés

  1. OK, a kékek-zöldek hozzám is elvándorolnak majd ezek után, köszi a részletes leírást :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy segíthettem a pénzköltésben! ;)

      Törlés
  2. Nagyon szépek, nekem is a kékek-zöldek tetszenek. Már régota gondolkodom a color tattoo-kon, de most már tuti kell egy :) minimum...

    VálaszTörlés
  3. Tök szépek, nem is tudnám megmondani, melyik a legszebb :]

    VálaszTörlés