Teszteltem - Avon Supershock ceruzák

Sziasztok Szépségek!

Talán már T is láttátok az újabb katalógusokban, hogy az Avon Supershock családja két új árnyalattal bővült.
Mivel a barna és fekete ceruzáikkal elégedett vagyok, meg is rendeltem őket gyorsan.


A valóságban a kék minden várakozásomat felülmúlta. Aqua pop néven fut, és nem tudom sajnos pontosan megnevezni, de egy elképesztően pigmentált, vibráló, sötétebb kékről van szó, némi zöldes beütéssel. Nem tudom mennyire lehet ilyet mondani egy szemceruzára, de ennek a színnek mélysége van. Szuperpuha, nem okoz gondot a felvitele.Krémes, de felvitel után néhány perccel teljesen megszárad, utána már nem moccan a helyéről. Vízvonalra sajnos nem tudom tesztelni, onnan én mindent percek alatt lekönnyezek. Azt nem tudom, hogy egyedi eset vagyok-e, de azt azért meg kell jegyeznem, hogy ezektől a ceruzáktól gyakran könnyezik a szemem, akkor is, ha a pillasorra viszem fel.

Alsó pillasor kihúzására is szuper, én mondjuk tus helyett használom felülre, és nagyon szépen kiemeli a szemem. Íme ő:




A másik szín a flash névre hallgat. Önmagában halvány rózsaszín, viszont használat közben ebből már szinte semmi nem látszik. Bőrön egy nagyon szép, fényes pezsgőszín. Minden igaz rá, ami a kék testvérére, tartós, pihe-puha, szép. Őt nem pillasorra használom, hanem highlighter-ként a belső szemzugba. Nagyon szépen kiemel, intenzív fény ad a bőrön.





Ha jól emlékszem, még akciós, és darabja olyan ezer forint körül van. Ha megtetszett valamelyik, még ép időben vagytok. :)

Ti mit gondoltok ezekről az új színekről, vagy általában a Supershock ceruzákról? 

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

2 megjegyzés

  1. Szia! Nekem is van meg van a flash és én is nagyon elégedett vagyok vele. Most találtam egy még mély kékebb színt, az is nagyon tetszik! :) Örülök, hogy nem vagyok vele egyedül!

    ********
    www.imadeitiloveit.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik a flash :) nekem egy fekete van meg ebből a fajta ceruzából és meg vagyok vele elégedve

    VálaszTörlés