Tavaszi körömlakk-láz: Essie Bond with whomever

Sziasztok Szépségek!

Beköszöntött nálam a tavaszi körömlakk-láz. Tudom, tudom, elhanyagolom újabban a sminkes posztokat, de őszintén szólva, ebben a ramaty időben nincs kedvem nagy sminkelést csapni. Nagyjából ugyanazt a három sminket váltogatom naponta. Rossz-rossz blogger, tudom, de remélem hamarosan javul az idő és a hangulatom vele.

Most viszont megint körömlakkot hoztam. Beszereztem néhány tavaszi színt, köztük életem első (de nem utolsó) Essie-lakkját. Ez a darab az aktuális, Madison Ave-hue kollekció egyik tagja, és első ránézésre elrabolta a szívem.


A szín egy gyönyörű, fényes orgona-lila  ilyen színem amúgy sem volt még a gyűjteményemben, a neve: Bond with whomever.


Be kell vallanom, instant szerelembe estem a márkával. Jó, előre lelőttem a pont, de tényleg ez a helyzet.
Először is, 7 dollárért kaptam 13,5 ml fantasztikus minőségű körömlakkot. nem vicc, ilyen jó minőséggel még nem volt dolgom. Napokkal a felkenése után is épp olyan volt, mint 5 perccel a lakkozás után.

Elsőre kicsit furcsa vele bánni, legalábbis nekem még szoknom kell. Mutatom is miért: az ecsete nagyon nagyon vékony. Használat közben aztán szétterül, talán kicsit túl szélesre is, majd gyakorolok vele sokat.


Tulajdonképpen itt be is fejeződött a negatívumok listája. Pozitív viszont, hogy az áráért cserébe sok-sok lakkot kapunk, masszív az üvege, kényelmes a kupak fogása, rengeteg árnyalatban kapható, két rétegben tökéletesen fed, ultratartós, és több káros anyagtól mentes (pl. formaldehid vagy toluol sincs bennük).
Aránylag gyorsan szárad, nem csíkoz, ááááá... nagyon jó. :)

Képeken, 2 rétegben:





Szóval ő az. Tényleg annyira beleszerelmesedtem, hogy egyből rendeltem is még két színt. Mocorog a fejemben a gondolat, hogy az alapszíneket lecserélem ennek a márkának a színeire. Igaz, hogy drágább mint egy Essence vagy Catrice lakk, de a tartóssága és a mennyisége miatt nem vészes a különbség.

Nektek van Essie-lakkotok? Ha igen, mennyire vált be? Ha még nincs, terveztek beszerezni? És mi a véleményetek a tavaszi kollekcióról?

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

3 megjegyzés

  1. engem is ez a szín fogott meg legjobban a kollekcióból :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem promóképek alapján a Go ginza is nagyon tetszett, de swatch-okon már nem olyan ütős.

      Törlés
  2. húú de szép lila szín tetszik :)

    VálaszTörlés