A beauty blogger TAG

Sziasztok Lányok!

Lolly blogján találtam ezt a remek kis TAG-et, és mivel imádok ilyeneket töltögetni, elhoztam én is Nektek!


1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Aljasul hullámos  a hajam, de próbálok megbékélni vele, mert a sok vasalás eléggé kiszárította. Most talán majd magához tér, úgyis jön a nyár és össze kell kötni, csatolni, kontyba fogni. 

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Csakis a fodrászomnak engedem meg, hogy a hajamhoz nyúljon. Már 8 éve kitartok az igazi mellett. :)

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Kisebb változásokkal igen. Reggelente nincs túl sok időm a hajammal babrálni, így vagy csak simán kifésülök (ha jó napom van, akkor normálisan áll), vagy eltűzöm hajcsattal vagy hajpánttal, nagy ritkán lófarokba fogom.

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Mindig magamnak csinálom. Pár éve, mikor még műkörmöm volt, eleget ültem a szalonokban, egyszerűen képtelen vagyok annyi időt rászánni, amennyi kellene.


5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Hetente kétszer, négy nap után épp megunom a lakkom vagy csak szimplán csúnyára kopik.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Antinő módra csak tavasztól őszig lakkozok, de akkor nincs nap hogy ne lenne rajtam. Imádom strasszokkal vagy kis figurákkal feldobni a lábkörömlakkot.

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Hétköznap reggel 20-25 perc. Ha alkalomra megyek, akkor ennél több, kb. 40 perce amíg elvacakolok vele.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Én mindig a szemem festettem először, nálam az a kritikus pont. ha azt le kell mosni, sajnálnám az arcomat is leszedni, esetleg neki sem állnék újból.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit ha szükséges?
Szerintem a blog is híven tükrözi a harácsoló természetemet. :) Nem bírok ellenállni a századik ugyanolyan akárminek, hiába tudom hogy valószínűleg kétszer ha fogom használni.

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Jó a kérdés, szinte soha. Maximum ha valami pirosbetűsen nevezetes puccos estélyre megyek, de akkor sem merem magamnak feltenni, hiába áll belőlük néhány dobozzal a kacatok között.

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Hát így nem nagyon értem a kérdést, de akkor elmondom miből áll a hétköznap smink: primer, max. két árnyalat szemhéjpúder vagy egy+tus, spirál, szemöldökceruza, BB krém, mattító púder, pirosító, kontúr highlighter. Akkor ez így most teljes? Ja nem, rúzst ritkán, hétköznap csak színezett hidratáló, különben nem tudnám megpuszilgatni a gyermeket az oviban leadáskor.


12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Nemnem, valamikor pihentetni is kell a bőrt. A család meg csak nem kap sokkot tőlem. Bár a kisfiam elsírta magát, mikor először meglátott az Avon fehérre szátadó japán szakés arcmaszkjában.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Háááát szökőévente előfordul, ha bevásárolni megyek és tudom hogy pikkpakk megfordulok kocsival.

14. Mennyi "high-end" terméked van?
Nem igazán tudom, mi számít high-end-nek, van egy Guerlain és egy Lancome szájfényem, és pár UD palettám. Szerintem ez még nem a csúcskategória.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Nagyon ritkán, általában csak akkor ha új szerzeményt avatok fel. Akkor viszont még lefekvéskor megtervezem a másnapi sminkem is.

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Évszakonként minimum lecserélem a rohangálóst, mellette van vagy egy tucat a szekrényben, csak lusta vagyok mindent átpakolgatni. Ha mondjuk a főtáska nagyon üti a szerelésemet, akkor lecserélem persze.
Most egyébként őt újítottam tavaszra:



17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Lefekvés este 10-11 között, felkelés reggel 6:10-kor. Így kényelmesen beérünk az oviba és utána én még dolgozni is.

18. Milyen gyakran sportolsz?
Ó, mostanság nagyon lelkes lettem, heti 4x ellipszisezek vagy tornázok itthon Leslie Sansone videóira.

19. Bal vagy jobb kezes vagy?
Jobbkezes vagy kétbalkezes. Inkább az utóbbi.

20. Milyen magas vagy?
Valahol a 176-178 cm között, attól függ hogyan sikerül lemérni. :)

21. Beszélsz idegen nyelveket?
Szerencsére igen, valamiben legalább jó vagyok, ha már a művészkedéshez nincs tehetségem. Angol-német szakos bölcsész vagyok  mellette tanultam hollandul, norvégül és finnül. Nemrég az oroszba vágtam bele és a spanyolt sem szeretném majd kihagyni.


22. Vannak háziállataid?
Sajnos nincsenek  így a negyediken elég macerás lenne és őszintén szólva nem is vagyok híve az állatok lakásban tartásának. Még boldogult lánykoromban kertes házban laktam a szüleimmel, mindig volt kutyánk és sok évik pónik is. Imádtam őket, megszállott lovas vagyok.

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Naponta egyszer felnézek ha tehetem, de a legtöbb időt hétvégén töltöm el itt.

24. Olvasol kommenteket a blogokon?
Ha érdekel a téma, mindig beleolvasok a kommentekbe.

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Neeem, nem listát. Könyvjelzőket mentegetek egy külön mappába, aminek vásárlás a neve. Időtől időre végigfutom és szelektálok, így  legalább a termékek képe is rögtön előttem van.

26. Hogy jött a blogod neve?
Sok órás fejtőrés eredménye ez a kicsit fura név, valami szójátékost szerettem volna, de mivel egyáltalán nem vagyok kreatív, hát ennyire futotta.

27. Milyen kamerát használsz?
Egy kis kompakt Olympos FE-5030-at. Rózsaszínt szerettem volna (de barbies), de már csak csúnya barnásszürkét kaptam. Már megszoktam, de beltéren kínlódás használni. Az 5 éves tervben szerepel a cseréje valami komolyabbra.... ha nyerek a lottón, akkor előbb.


28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Ó hát ez egy imádni való kérdés, minden hétvégén nekiesek, aztán hétfőn ugyanúgy néz ki a lakás, mintha semmit nem csináltam volna. Két férfi tud kupit csinálni, pláne ha az egyik még csak négy éves.

29. Mi a kedvenc színed?
A türkizkéket imádom, annyira eleven és vibráló és nyárias. Évek óta nem szabadulok tőle. :)

30. Káromkodsz?
Jaj sajnos nagyon sokat, főleg munkában, így tudom levezetni a stresszt. Kéne találnom valami más módszert sürgősen...

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Beautózok a postára, elhozok két csomagot (azt hiszem újabb körömlakkok), aztán hazajövök és csinálok vacsit. Utána kisebb takarításra kényszerülök a konyhában és egy adag mosás is vár rám. Nem fogok unatkozni. Ja igen, és összeállítom a következő körömlakkos bejegyzést a hétre. :)


Remélem élveztétek ezt a kis szösszenetet, én imádtam kitölteni! :)

XOXO: Blondie

Share:

2 megjegyzés

  1. nagyon jók az ilyen tagek, én szeretem olvasgatni, ezáltal jobban megismerni a bloggereket :)
    (én is kitöltöttem, fent van nálam...)

    VálaszTörlés
  2. Szeretek ilyeneket olvasni:) Nekem 4 pasim van:)))))képzelheted, mennyire látni a rendet- egész nap pakolok, aztán ha hazaérnek, 5 perc alatt tornádó:D

    VálaszTörlés