Még mindig lakkszerelem - OPI Polka.com

Sziasztok Szépségek!

Nem szűnik a körömlakkok iránti rajongásom. Hónapok óta nézegettem ezt a csodaszép OPI fedőlakkot (az Euro central kollekció tagja), ezer tesztet elolvastam róla, megnézegettem élőben is, de akkor még sikerült lebeszélnem magam.
Aztán nemrég beugrottam a fodrászkellékesbe hajfénytejért. Voltak előttem, várnom kellett, addig megnézegettem a lakkokat. Csodák csodájára még mindig árválkodott egy darab ebből a szépségből.
Meg egy a Pink yet lavenderből is. Dilemma.

Ott hagytam mindkettőt és mentem egy kört a városban. Aztán nem hagyott a fejemben levő kép, és visszamentem érte:


Amit tudni lehet róla: átlátszó lakkban magenta, türkiz és sötétlila hatszögek, lila ás magenta csillámokkal fűszerezve. Nagyon gyorsan szárad, tartós és ami a legnagyobb előnye: bármilyen lakkra kenve remekül mutat.

A vásárláshoz a végső lökést a Swatch and learn oldalán látott kombó adta.
Vigyázat, sok kép következik!











Szerintem ez egy olyan lakk, ami minden lánynak egyszerűen kell, szóval ne habozzatok, még elérhető!

XOXO: Blondie

Share:

6 megjegyzés

  1. Én gondolkodás nélkül vettem meg ezt a lakkot, amikor megláttam, azóta én is totális szerelembe estem! :)

    VálaszTörlés
  2. Ühh, de brutális, tényleg annyira sokrétű a képek alapján, hogy bármilyen lakkal kombinálható!
    Köszi a posztot (a pénztárcám már kevésbé lelkes :P)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, én sem akartam ennyi pénzt áldozni egy fedőlakkra, de mégsem bírtam ellenállni neki. :)

      Törlés
  3. Az utolsó képen melyik lakk az alap? :) gyönyörű :)

    VálaszTörlés