Holo-fever: Color Club Harp on it

Sziasztok Szépségek!

A múlt héten megérkezett az álomlakkom, amire hónapok óta vágytam. Mióta megláttam az első lineáris holo-lakkok fotóit, tudtam hogy kell nekem egy ezüst színű példány. Végül most jött el az ideje a beszerzésének, megrendeltem Őt az Ebay-en:


A Color Club 2012-es Halo Hues kiadásának tagja ő, Harp on it névre keresztelték, száma . Tökéletes ezüst szín, csodaszép holo hatással. Masszív üvegben érkezik, 15 ml lakkot kapunk benne. Az ecsete hagyományos, a kupakkal is egész kellemesen lehet dolgozni, elégedett vagyok. Maga a lakk kellemesen folyós, könnyű felkenni.
Nagyon gyorsan szárad, ezt is szeretem benne.

Egy rétegben is tökéletesen fed, de a legjobb holo-hatásért érdemes két rétegben alkalmazni.

1 réteg:



Most pedig rengeteg fotó következik Róla, üvegben illetve 2 rétegben felkenve:











A tartóssága is szuper, három napig tökéletes, negyedik napon azért már kezdett kopni és itt-ott pattogni. Amit még imádok benn, hogy a fedőlakk nem halványított a holo-effekten, szóval isteni választás volt.

Nem bírok betelni vele, így rendeltem egy sötétlilát a 2013-as kiadásukból is, már nagyon várom hogy megérkezzen.

Ti mit gondoltok a holo-lakkokról? Melyik a kedvencetek?

XOXO: Blondie

Share:

10 megjegyzés

  1. Naagyon szép ez a holo lakk is! :)

    VálaszTörlés
  2. Pont ilyet szeretnék! Tudnál adni egy linket, hogy melyik eladótól rendelted? Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.ebay.com/itm/360551030740?var=630075987904&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
      Itt vettem, de ahogy nézem ő épp készlethiányos. Figyeld meg azért, fel szokták tölteni a készleteiket! :)

      Törlés
  3. Nagyon szép, én még sosem használtam ilyen igazi holografikus körömlakkot:)

    VálaszTörlés
  4. hhúhúú ez aztán a holo lakk, gyönyörűű *.* :)

    VálaszTörlés