Lakközön - Orly Prelude to a kiss

Sziasztok Lányok!

Sok-sok körömlakk várja, hogy megmutassam őket Nektek és mivel nem tudok választani közülük, így érkezési időrendben fogunk haladni. :)
Kb. két hete érkezett az Orly - Prelude to a kiss nevű lakkja, amit az Essence Peach&cream lakkjának kiváltására szereztem be. (Annyira unom már, hogy az Essence csodaszép lakkjai egy teljes napot nem bírnak ki rajtam.)



Mielőtt boncolgatnám a színeket, megmutatom az Orly Cutique nevű, kutikula-eltávolító folyadékát is, amit vele együtt rendeltem. Nagyon klassz kis szer, fél-1 percre kell a körömágybőrre és a köröm felületére felvinni, majd narancsfa-pálcikával visszatolni a bőrt. Eközben a cucc remekül eltávolítja a felesleges bőrt és a köröm elszíneződéseit. Nagyon megszerettem már pár használat után is, kényelmes a használata és csak kicsit büdös. :)


Tehát vissza a lakkozáshoz. Ez ugye életem első Orly lakkja. Nagyon tetszik, hogy 18 ml fér az üvegcsébe, ez a mennyiség egy életre elég lesz azt hiszem. Az első amit meg kell dicsérnem, az a fantasztikus kupakja. Több díjat is kapott, nagyon jó a kialakítása, megfelelő a hossza és csúszásgátló gumiborítást is kapott, abszolút stabilan lehet fogni.

Az ecsete is szuper, hagyományos fazonú és könnyű vele dolgozni.


A színnel is elégedett vagyok, szépen teljesít. Két rétegben is szépen fed, kicsit ugyan lassan szárad de erre rá lehet segíteni fedőlakkal. Három napig nagyon szépen bírta, a negyediken már elkezdett pattogni, ennek annyira nem örültem de ez van.

Üvegben látni az eltérést az Essence lakkjához képest, de a körmömön ez már annyira nem tűnik fel. Készítettem egy képet, hogy lássátok mennyire hasonlóak, és hozzácsaptam még két másik árnyalatot is viszonyításképp. (Nem ér nézni hogy mennyire bénán lakkoztam.)

Az Orly egyébként teljesen krémes és valamivel világosabb, míg az Essence-ben finom mikrocsillámok is vannak és a színe is élénkebb picit. Minden szín két rétegben látható, fedőlakk nélkül:


És végül a képek a főszereplőről, egy kis Moyra fedőlakkal feldobva:




Szerintetek alternatíva valóban ez a lakk az Essence-nek vagy kutassak tovább? Mit gondoltok a színről, használtok ilyesmit tavaszra?

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés

  1. nagyon szép ez az Orly lakk, hiába világos, nagyon tetszik. és fedőlakkal is bejön :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, főleg azzal a moyra fedőlakkal :D

    VálaszTörlés
  3. Sokkal szebb színe van ennek a lakknak, mint az Essencenek,amik sajnos nekem sem bírnak 1 napnál többet a körmeimen, ez elég elszomorító, pedig olyan nagy a választék és annyi szép szín van az Essencenél :(

    VálaszTörlés