Tavaszi smink egy új kedvenccel

Sziasztok Szépségek!

Régen volt már napi smink és mivel mostanában nagyon jók a fények reggel is, ma fotóztam Nektek.
A DM-ben 50 pontért kiváltható kistáskában volt ez a gyönyörűséges lila szemhéjpúder, ami azonnal az új kedvencem lett.



Elsőre ijesztő volt, annyira szilárd hogy kapargatnom kellett egy kis szín eléréséért.  Az első riadalom után olvastam, hogy baked termékről van szó, vagyis nedves ecsettel kell használni. Így viszont abszolút és örök lett a szerelmünk. Fantasztikusan könnyen lehet felvinni, szinte krémes lesz az ecsetemen, és borzasztóan tartós. Mindenféle fakulás, gyűrődés és mozgolódás nélkül kibír akár 12 órát is szemhéjalappal persze, de tökéletes.

Így néz ki bevetésen:







Annyira belebolondultam, hogy szinte egész héten ezt a lilát vettem elő reggelente. :)
Ha Nektek is megtetszett, még nem késő, elcsíphetitek a DM-ekben.

Őket használtam a sminkhez:


Nektek tetszik? Milyen színekhez nyúltok most, hogy itt a jó idő?

XOXO: Blondie

Share:

8 megjegyzés

  1. Akkor Te jól jártál a csomaggal, nagyon szép a színe :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jól sikerült, hihetetlenül ügyi vagy. gyönyörű smink *.* :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól áll neked ez a lila szín! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Lányok, nagyon aranyosak vagytok! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nagyon tetszik ez a szín! Nyugodtan hozhatsz több napi sminket inspirálódni!

    ********
    www.imadeitiloveit.blogspot.com
    *Nyereményjáték*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép, és tényleg jól is áll :)

    VálaszTörlés