Lakkra fel! - Újabb Essie zsákmány

Sziasztok Szépségek!

Sok képes, hosszabb bejegyzést hoztam ma Nektek.Néhány napja csengetett a postás két új Essie lakkal, tegnap pedig egy új fedőlakkot hozott. Mivel még frissek az élmények, megmutatok mindent gyorsan, mert közben jött még lakk és várok is még. Megint lakkos korszakomat élem újra, úgy néz ki. :)
Ma róluk lesz szó: Mint candy apple és Innocent.


A Mint candy apple egy tökéletes tavaszi menta lakk, igazi krémes finissel.


Kicsi, vagyis keskeny, vagy nem is tudom hogy mondjam ecsete van, mindenesetre elég hosszú ahhoz hogy kis gyakorlással kényelmesen és pontosan lehessen lakkozni vele..


A lakk maga egyébként picit folyós, de nem zavaró, csak oda kell figyelni rá (a képeken majd látszik hogy nekem nem sikerült teljesen). Első ránézésre nekem pont olyan volt, mint az Essence - That's what I mint nevű lakkja. Igazából annak a pótlására vettem, mert nagyon de nagyon unom már, hogy az új Essence lakkok 1 teljes napot nem bírnak ki pattogás nélkül a körmeimen. Szóval első blikkre egyformák, aztán egymás mellé téve a két lakkot, kiderül hogy vannak különbségek.  Az Essence valamivel sötétebb és zöldesebb is, és finom kékes mikrocsillámok találhatóak benne. Az Essie teljesen krémes, nekem jobban is tetszik így.


Egy szó mint száz, nem bántam meg hogy megrendeltem az Essie-t, 3-4 napig vidáman bírja a körmömön és még az árnyalta is jobban tetszik. Aránylag gyorsan szárad, 2 rétegben szépen fed és nem csíkoz. Itt  BTGN fedőlakkal láthatjátok.





A másik darab pedig az Innocent fedőnevet viseli. Nos, erről a színről nem az ártatlanság jut eszembe, ahhoz valami légiesebbet társítanék. Szerettem volna egy szép, natúr közép-rózsaszín lakkot, így esett rá a választásom.


Az üveg és ecset ugyanaz, mint az előzőnél is:


Komolyan mondom imádom ezt a színt! Sötét, mályvás-barnás, hússzínű rózsaszín, krémes finissel. Furcsa mód az üvegben látszik egy lilás mikrocsillogása, de felkenve ebből már abszolút semmi nem látszik.
Valamivel lassabban szárad, mint a menta szín, és sajnos hajlamos csíkozni is, még a második rétegnél is. :(
Ettől függetlenül nem bántam meg őt sem, biztosan sokat fogom használni. (Tartósságról nem tudok még nyilatkozni, ma kentem fel először, de olyan 3 napra saccolok minimum.)

És itt jön a mai bónusz-lakk. Külföldi blogokon már az egekig magasztalták a Seche Vite gyorsszárító fedőlakkját (Seche Vite dry fast top coat), így okvetlenül ki kellett próbálnom nekem is. Hát őszintén: ezt a lakkot minden nő számára kötelezővé tenném!
Villámgyorsan megszárítja a 2 réteg, még nedves lakkomat, 10 perc múlva már bármit (!) csinálhatok a kezeimmel és valami káprázatos fényt ad. A szaga az borzalom, pont mint a parkettaragasztó, de majd nem szagolgatom sokat. :)

Ő az:



És íme a végeredmény, kettőjük kombinációjával:




Ha megtetszett valamelyikük, vagy csak jó áron kerestek jó minőségű lakkokat, akkor ajánlom az Ebay-"beszállítóimat": beautyzone2007 és enchantedbeautyspot.

Nektek melyikük tetszik?

XOXO: Blondie

Share:

7 megjegyzés

  1. A máősodik lakk tiszta Avon Perfectly Flesh :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem ismerem, de most jöttem rá hogy nekem meg totál a Catrice nagyvárosos kiadásának a Paris lakkjára hasonlít, csak ebben nincsen arany csillám. :D

      Törlés
  2. Nekem is van egy nagyon hasonló lakkom, mint a második. :) Kicsit terrakottás színe van. A szárító lakknak nem tűnik olyan borsosnak az ára. Lehet, hogy bepróbálkozom vele. Mert én még másnap is képes vagyok elkenni a körömlakkomat! Köszi a postot.

    ********
    www.imadeitiloveit.blogspot.com
    *Nyereményjáték*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp megéri a beruházást, lenyomja a BTGN-t, és ha azt vesszük hogy itt 14 ml lakkot kapunk, akkor nem is borsos a különbség árban

      Törlés
  3. mind 2ő nagyon szép!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek, mindkettőt elfogadnám :)

    VálaszTörlés