Müller-outlet haul vol. 2 - ARTDECO szemhéjpúderek

Sziasztok Szépségek!

Niki barátnőmnek hála, ismét eljutott hozzám a Müller-outlet néhány kincse, nevezetesen négy darab szemhéjpúder.


Nagyon izgultam, látatlanban kaptam őket, de mindegyik szín tökéletes választásnak bizonyult. Ezek az első darabjaim a márkától, ám valószínűleg nem az utolsók. Hát igen, a csomagolásokat megviselte az akciós árcédula, de tekintve hogy darabjuk 500 Ft-ba került, ettől most el tudok tekinteni. :)

Amin elsőre meglepődtem, az a méretük. Nagyon picinek tűnnek ránézésre, de aztán belegondoltam, hogy mekkora pan-ok ezek már és mennyi anyag van bennük, így egyáltalán nem vagyok elégedetlen.


Mindegyik kis tégely alján ott a mágnes, így könnyen berakhatjuk őket az Artdeco eleve erre a célra gyártott beauty box-aiba is. Sóher vagyok bevallom, de semmi kedven egy falatnyi tartóért több pénzt kiadni, mint amibe a 4 szín került összesen. Gondolkozom egy Z-paletta beszerzésén, azt már jobban ki tudnám használni.

Tehát a színek:

45: csodaszép türkizes világoszöld, nagyon nagyon jól ki tudom majd használni
244: a zöld párjaként képzelem el, fényes hideg pezsgőszín
61: tengerkék, némi zöldes felhanggal, nagy kedvenc lesz nyáron
279: meglepetés-szín, a pan-ben elsőre halvány babarózsaszínnek látszik, aztán az első swatch készítésekor belenyúltam és ez a réteg eltűnt róla, alatta szép sötét pink

Több helyen is olvastam már a formulájáról, de eddig nem nagyon tudtam elképzelni, mit is takar az "átmenet a por és a krémes között". Na, most már tudom. Nagyon nagyon puha por, egyáltalán nem száraz. Eleve olyan, mintha nedves ecsettel nyúlnék bele, és nem porol, hanem kis darabokban válik el a nagyobb mennyiségtől  Ettől függetlenül tökéletesen eloszlatható, építhető festék. A színek szépek, élénkek, nappali sminkbe is beépíthetőek. Alappal és vizes ecsettel pedig még intenzívebb lesz a hatásuk.

Sok szót nem is pazarolnék rájuk, íme a képek:








Ha megtetszett valamelyik szín, még elérhetitek, nagyon nagyon kedvező most az áruk. :)

nektek hogy tetszenek?

XOXO: Blondie

Share:

7 megjegyzés

  1. 500 Ft-ért nagyon megérte, mert jó minőségűek nagyon :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kísérletezek velük, egyelőre a pezsgőszín varázsolt el teljesen, imádom! :)

      Törlés
  2. Gyönyörűek ezek a színek! Nagyon sajnálom, hogy messze lakom Budapesttől és nincs lehetőségem elmenni az outlet- be, mert nagyon szeretem az Artdeco termékeit. (de azért több ezret sajnálok érte kiadni. :-)) Ha szeretnél ey jó alternatívát a tárolásukra, akkor Pancsi csinált egyet! :-) Nem tudom láttad- e, nagyon ötletes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem láttam még sajnos, tudnál adni esetleg egy linket? :)

      Törlés