Smaragdváros - mert várom az Óz a hatalmas c. filmet

Sziasztok Szépségek!

Ma egy manikűrt hoztam Nektek. Nagyon várom már az új Óz-filmet, a Judy Garland.féle eredeti az egyik örök kedvencem.
Ennek jegyében lakkoztam nemrég, szerettem volna veletek is megosztani a képeket. Időközben kisebb haszna is lett ennek, az Essence Facebook-oldalán ugyanis nyereményjáték indult, (többek közt mozijegyekért) így oda is feltöltöttem. ITT megtekinhető. :)

Szóval íme a manikűr, tavaszi hangulatban, Smaragdváros:





Érdekes egyébként, mert természetes fényben sokkal jobban mutat, mint közvetlen napfényben, nekem nagyon tetszett!

Amiket használtam:

Essence Studio nails 24/7 nail base
Essence Vampire's Love - The dawn is broken
Essence Nail art twins - Edward
BTGN High gloss fedőlakk

Szerintetek? :)

XOXO: Blondie

Share:

0 megjegyzés