Bevetésen -Rimmel Apocalips ajaklakk 101Celestial

Sziasztok Lányok!

Mivel túltengünk körömlakkokkal, mára hoztam egy második bejegyzést is. Csak most esik le, hogy megint szájfényről/rúzsról/ajakszínezőről. Úgy érzem új szenvedélyem van épp. :)
Mindenesetre remélem, sikerül kicsit segítenem az új Rimmel ajaklakk-családdal kapcsolatban. Olvastam róluk hideget-meleget, végül úgy döntöttem teszek vele egy próbát. Az összes tesztert kinyitogattam, kenegettem a kézfejemre, míg sikerült kiválasztanom az aktuális színt. Ez a 101 Celestial árnyalat, egy nagyon természetes, mályvás rózsaszín. Tombol bennem a tavasz imádata, nagyon vártam már, szóval nem nagy csoda hogy mostanság csak az évszakhoz passzoló holmikat veszek.


Már a drogériában, az első szín kipróbálásakor leesett az állam. Valóban fantasztikusan pigmentáltak a színek, alig győztem válogatni, hogy akkor mégis melyik legyen az enyém.
A csomagolás engem annyira nem nyűgözött le, mint amire a korábban olvasottak alapján számítottam. Szép és masszív, informatív, és tényleg egyedi a kupak kivitelezése, de ennyi. Valahogy nem az én világom. Vagy talán inkább csak nem ezt tartom fő szempontnak.

A címkékből kiderül, hogy a kis tartó 5,5 ml terméket tartalmaz, és 24 hónap a szavatossági ideje. Ennek örülök, viszont hiányolom az összetevők listáját, szeretem ugyanis tudni hogy mit kenek magamra.


Egyébiránt tényleg masszív a csomagolás, a kupak szorosan záródik, mégsem nehézkes a nyitása, még krémes kézzel sem.

Az applikátora viszont nagyon nagyon tetszik. Hosszú, ferde, pihe-puha bársonyos. Nagyon jó érzés használni.


Különösen tetszik a ferde oldalában kialakított kis mélyedés, így valóban megfelelő mennyiségű kencét vesz fel, nem kell sorozatosan tunkolni hogy elegendő festéket nyerjünk ki.


A festék maga is szeretős. Krémes, könnyen siklik az ajkakon, iszonyat jó érzés a felvitele és a hordása is.
Az illatával nem vagyok kibékülve. Nem tudom pontosan behatárolni, valamilyen zöldségre emlékeztet, leginkább uborka-zeller kombóra. Konkrétan sok vizet viszont nem zavar, mert felhordás után pár másodperccel már el is illan, íze nincs.
A pigmentáltsága 1000 %-os, meglepően szépen fed. Ennek ellenére könnyű viselni, nem nehezíti el az ajkakat.







A tartósságára nem panaszkodom. Nem tart ki ugyan 4-5 órát, mint egy átlagos rúzs, viszont tartósabb egy hagyományos szájfénynél. Egyenletesen kopik, önmagában 2-3 órán át marad szép. Az evés-ivást viszont nem viseli jól, nem csókálló, sőt még az orrfújásos papírzsepi használatit is megsínyli picit.
Nekem nem szárítja a szám, használat előtt mondjuk alaposan hidratálok.

Egyetlen okot tudok felhozni, amiért sem nem vennék több színt belőle, sem nem vásárolnám újra: ez pedig az ára. 1799,-ért sikerült megcsípnem. Én azt mondom, ár-érték arányban nem teljesít kiemelkedően, ilyen árban már kapunk sokkal tartósabb termékeket is. Egy próbát viszont megért, nem bántam meg hogy megvettem, el fog fogyni.

Képek (természetes fényben):





Ti vettetek már Apocalips-ot vagy esetleg tervezitek? Mit tapasztaltatok? Minden vélemény érdekel! :)

XOXO: Blondie

Share:

8 megjegyzés

  1. Én még nem, de ki tudja, lehet beszerzek majd egyet! Szép a színe nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elíz, ha veszel, majd kíváncsi leszek a véleményedre! :)

      Törlés
  2. De szép ez is, én egyet kaptam a Rimmeltől, és iszonyatosan megszerettem :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz róla poszt, vagy már volt és én megint lemaradtam? :)

      Törlés
  3. Nagyon jól áll neked a színe! Én nem igazán vagyok szájfényes, amik vannak azok is nagyon halvány rózsaszínek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ez alkalommal sem létem ki a komfortzónámból, de nem is bánom. Azért ha szembejön veled egy Rimmel-állvány, szerintem próbáld ki őket. :)

      Törlés
  4. Mikor kijött én nagyon lelkes voltam és egyből el is mentem egy drogériába, hogy vegyek. Próbálgattam a négy leghalványabb árnyalatot, de azt kellett mondanom, hogy nekem erősek, így nem vettem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom hogy nem találtál passzoló színt... :(

      Törlés