O.P.I. -Mariah Carey LE - Stay the night

Sziasztok Lányok!

Megint körömlakk, remélem nem unjátok még. Ha igen, csak szóljatok. :) Vigyázat, sok-sok kép következik!

Szóval Lolly blogján láttam meg az OPI Mariah Carey minikollekció darabjait, amik közül a Stay the night egyből elrabolta a szívem. Gugli a barátom, szóval elkezdtem képeket nézegetni, innentől pedig nem volt megállás.



 Ebay szintén a barátom, találtam egy tökéletes eladót, megrendeltem a lakkot, és 5 (!) nap alatt meg is érkezett New York-ból. 5 nap alatt szerintem még sosem kaptam meg külföldi terméket, de talán még országon belül sem rossz a teljesítmény. Hozzáteszem, a szállítás költsége öt dollár volt, totálisan meg vagyok elégedve. A lakk kerekítve 7 dolláromba került, ezért 15 ml folyékony csodát kaptam.
A szín már az üvegben is csoda: matt fekete alapban pinkes-piros csillámok.

(A körmömön nem ez a lakk látható.)

A formulája teljesen új, liquid sand a neve. A cég ígérete szerint a nedves homok hatását adja vissza. Nagyon érdekes ez a textúra, biztosan van akinek nem jön be, nekem viszont nagyon megtetszett.
Alapvetően az üvegben, illetve felkenéskor nem különbözik más lakkoktól, kicsit folyós, de teljesen csomómentes az állaga.




Az üveg az OPI által használt "hatalmas", masszív darab. Az ecsete hagyományos, lapos, egyenes végű. Egyelőre barátkozunk, a lakk felkenésekor ugyanis elég szélesen elterül. Nincs ezzel baj, így is nagyon egyben vannak a szálak, csak még gyakorolnom kell a körömágyi rész precíz lakkozását. A kupak isteni, elég hosszú és így nagyon stabilan lehet tartani, nekem ez nagyon pozitív meglepetés volt. Ha még nem jöttetek volna rá, nekem ő az első lakkom a márkától.



A száradási idejével tökéletesen elégedett vagyok! 20 perc után már óvatosan ugyan, de használhattam a kezeimet, egy óra után pedig szinte tökéletesen száraz volt a lakk.
Ugye mivel mattra szárad, így ennél a lakknál nem tanácsos fedőlakkot használni a száradás gyorsítására, viszont nem is éreztem hiányát.

Már néhány perc után látható volt viszont a textúra változása. Egészen érdekesen durva a felülete száradás után. Nem akad, nem állnak ki belőle a csillámok, nem húzza ki a harisnya szálát, nem kellemetlen, mégis meglepően és jól érezhetően érdes marad. nem nagyon tudom mihez hasonlítani, talán mintha nagyon apró kaviárgyönggyel lenne teleszórva a köröm.

A másik része a dolognak, hogy ezek a csillámok egyszerűen káprázatosak. Eleve ugye a lakkba vannak keverve, így nem számítottam ennyire erős csillámos hatásra a korábbi tapasztalataim alapján. A végeredmény viszont olyan, mintha fedőlakkot használtam volna: nekem egyből az jutott eszembe, olyan ez, mintha parázs lenne a körmömön. Totálisan odavagyok érte, egyáltalán nem tolakodó ez a csillogás, mégis nagyon határozottan van jelen.

Tartósságról egyenlőre nincs sok tapasztalatom, annyit viszont máris észrevettem, hoyg az én lemezesen töredezett körmeimről nem pattog le néhány óra után, és ahol mégis, ott is csak egészen kis részeken. A többi körmömön még tökéletes a takarása.

Kipróbáltam a BTGN fedőlakkal is, de az igazán látható különbséghez legalább 3 (!) réteg kell belőle, és számomra így sem annyira látványos a változás. Ezt nem sajnálom, nekem tökéletes így, gyárilag, matt hatással.

A fotókon két rétegben látható a lakk, az Essence 24/7 alapjára vittem fel.







Összességében nagyon elégedett vagyok ezzel a színnel, szerintem igazán különleges. Ha tehetitek, ne hagyjátok ki!

Annyira meggyőzött ez a lakk, hogy egyből kinéztem egy másik OPI-darabot is, a most megjelent Oz, the powerful kiadás I Theodora you árnyalatát.
Nagy örömömre tegnap megbizonyosodhattam róla, hogy az egyik veszprémi fodrászkellékes még mindig árul OPI (és Orly) lakkokat is. Egy-egy OPI darab 1980 Ft-ba kerül, ami szerintem potom pénz 15 ml minőségi lakkért. Sajnos nem volt még náluk ez a trendkiadás, két hét múlva ígérte az egyébként nagyon barátságos és segítőkész úr. A türelmetlen énem viszont nem bírt várni, meg is rendeltem gyorsan Ebay-en. (De a Suzy's Hungary again árnyalatért még visszanézek.)
Fentiek értelmében várható még körömlakkos poszt, annál is inkább mert elveszíteni készülök Essie-szüzességemet is, és berendeltem egy halvány orgonalilát a 2013-as tavaszi kollekcióból. Csúnya lány vagyok, mondta is a pénztárcám. Mit tegyek, tombol bennem a tavasz, pasztellszínekre vágyik a lelkem.

(El is hagytam újabban a tusvonalat és a sötét téli szemhéjpúdereket, ezerrel fogy most a MUA Pretty pastels palettája. Talán hozok is vele sminket...)

Ti is várjátok már az igazi tavaszt? És a lakk bejön nektek? Mondjuk nem egy tavaszi szín... :)

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

7 megjegyzés

  1. Nem rossz, bár magamon még mindig nem nagyon tudom elképzelni ezt a Liquid Sand dolgot, aztán lehet, hogy imádnám :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki, szerintem megéri, irtó jópofa, egész nap fogdosom. :)

      Törlés
  2. Hát, hogy mennyire unom a lakkos posztjaidat: elkezdtem olvasni, az első sor. Így olvastam: "Megint örömlakk" :D
    Élőben sokkal szebb amúgy, pláne, hogy meg is tapizhattam a körmeidet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz nekünk öröm holnap is. :D A cerkát meg már most bekészítem és viszem! ;)
      A lakk érdekessége egyébként, hogy a piros csillámok kopnak (nem vicc), 2 nap után kb. fele részben ezüst színűek lettek... :O

      Törlés
    2. Hmm...akkor majd holnap is lecsekkolom :D
      Amúgy meg sok az egyben; még színváltós is :DDD

      Törlés
    3. Hááát az az igazság hogy lemostam nemrég, felkentem helyette az alverdés ápolót, amit ajánlottál. :)

      Törlés