Új Essence lakkok vol. 3 - Colour & go 146 That's what I mint!

Sziasztok Lányok!

Ismét körömlakkot hoztam, remélem nem unjátok még. :) (ha pedig bármi kérésetek van, mit mutassak meg, miről írjak, csak keressetek bátran! :) )
Tehát mai főszereplőnk szintén az új Essence kollekció tagja, a blogvilágban máris nagy népszerűségnek örvendő mentazöld szín.



Bevallom nektek, már a promóképeken is megtetszett, aztán a boltban is szemeztünk több alkalommal is, de eddig erős voltam, ellenálltam és nem vettem meg. Van ugye egy majdnem ugyanilyen lakkom, a MUA Pistachio ice cream, de mivel azzal nem vagyok megelégedve, csak hazajött velem ez a szépség is.



Meg kell mondjam, egyáltalán nem bántam meg a vásárlást. Nagyon szép ez a szín és sok jó tulajdonsága van. Nem túl folyós, szépen terül de nem maszatol, nem csíkoz, két rétegben tökéletesen fed.
Az üveg szintén a jól megszokott, masszív, táskába hajigálós darab.. Színkódos kupak (szeretem), benne a széles és lapos, lekerekített végű ecset.


Gyorsan szárad, de a tartósságáról egyelőre nem tudok nyilatkozni. Nagy reményeim nincsenek, valószínűleg a nálam már 2 napig tartó Essence-lakkok táborát erősíti ő is. Nem baj, úgysem hordok egy-egy lakkot 3 napnál tovább :)
Mutatom a képeket, természetes fényben:





Tehát a kérdés szokásos: nektek hogy tetszik? :) Megvettétek már? Vagy most majd fogjátok?

XOXO: Blondie

Share:

8 megjegyzés

  1. Nekem tetszik, meg is fogom venni! A múltkori barackszínű lakkod is megvan nekem is, imádom. Tegnap írtam róla. :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Nagyon! :) teljesen odavagyok érte!!

      Törlés
    2. Borzalmasan kopik,lepattan.Egy napot nem bír ki.Többet nem veszem meg ezt a márkát.Fedőlakkal sem bírja sajnos.

      Törlés
  3. Én nagyon megbántam, hogy megvettem, ha reggel felkenem, estére már nagy darabokban pattogzik le. :-/ A többi lakk bírja min. 3 napig, de ez... több lakkot nem is fogok venni ebből a szériából.

    VálaszTörlés