Kicsit meghaltam - O.P.I. Bond Girls Collection

Sziasztok Szépségek!

Lehet, hogy sokatok számára nem mondok újdonságot: az OPI május elején kijön a Bond-lányok ihlette minikollekciójával, mely 6 új lakkot tartalmaz majd. Mind a 6 szín az innovatív liquid sand formulával készült el.


Már korábban is láttam néhány képet, amit ízelítőnek szántak a szegény körömlakkmániás lányoknak. El is határoztam, hogy a sötétlila Vesper az enyém lesz majd. Aztán ma megláttam a tesztfotókat mindegyik színről.
Komoly dilemmával állok szemben: nem bírok választani. Egyszerűen annyira káprázatosak, hogy nem találok szavakat.
A fehér, a rózsaszín, a kék, az arany, a lila.... még a piros is, de azért mégsem esz meg a fene.


Hogy értsétek, mire fel nálam ez a nagy hajcihő:


Pussy Galore

Jynx

Honey Ryder

Tiffany Case

Vesper

Solitaire


A fotók forrása: http://www.swatchandlearn.com/opi-bond-girls-collection-swatches-pictures-press-release/

Szóval teljesen kész vagyok. A kék, a lila és a fehér biztosan kell, az arany és a rózsaszín még parkolópályás. Egy vagyonba kerülnének. Húúúúú.....

Adjatok tanácsot, szavazzatok, segítsetek... Melyik legyen?

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés

  1. Drapp, rózsaszín, sötétlila, fehér. Ezek nagyon, NAGYON tetszenek...

    VálaszTörlés
  2. nekem a rózsaszín, fehér, korall színű lakkok tetszenek :)

    VálaszTörlés
  3. Mind! :D Na jó, szűkítek: fehér, arany, rózsaszín, kék! :D

    VálaszTörlés
  4. Most azon gondolkodom, megveszem a miniszettet (piros, rózsaszín, fehér, lila) és mellé teljes kiszerelésben a kéket és aranyat. Áááááá, dilemma.... :S

    VálaszTörlés