Még mindig Óz - O.P.I. - I Theodora You (és egy kis Essence fedőlakk)

Sziasztok Szépségek!

Nagyon Óz-lázban égek még mindig, sőt, egyre jobban, mióta láttam a filmet. Ha még nem néztétek meg, mindenképpen menjetek el egy  3D-előadásra, fantasztikus a képi világa, komolyan! :)


Ennek a mániámnak esett áldozatul az OPI új, a filmhez készült kollekciójának egyik darabja. Mielőtt megrendeltem volna, rengeteg swatch-ot megnéztem, és teszteket olvastam, hogy mégis milyenek ezek a lakkok. Sokat hezitáltam fölöttük, nagyon nagyon tetszik a When monkeys fly-fedőlakk, a hatalmas hatszög-flitterekkel, de annyi rosszat olvastam róla, hogy inkább kihagytam. Helyette a második kedvencemet rendeltem, ezt a csodaszép, natúr rózsaszínt, ami az I Theodora You nevet viseli.




Nagyon természetes szín, egy rétegben francia manikűrhöz is tökéletes szerintem. Kivételesen készítettem az első rétegről is fotót, így láthatjátok, hogy magában egészséges kinézetet ad a körmöknek. Vigyázni kell viszont a felkenéssel, mert elég folyós is a lakk, illetve mivel nem túl erős a fedése, hajlamos csíkozni és foltosodni.


Itt pedig a második réteg. Nekem ez a fedés meg is felel, nem éreztem szükségét a korábban olvasott harmadik rétegnek. Azt viszont nem tudom, hogy én voltam-e extra béna, amiért ennyire buborékosodik a lakk, vagy a festék hibája-e. Majd kísérletezek vele, mert ilyesmiről eddig nem olvastam.


Ennek a kollekciónak a natúr lakkjait jelly sandwich technikához ajánlja a gyártó, nyilván főképp a kollekció fedőlakkjaival.
Mivel a fedőlakk most kimaradt, viszont épp vettem az ú Essence szortimentből egy nail art twins reloaded példányt, egyből ki is próbáltam őket együtt.

Ez a példány a 01 Bella nevet viseli, és nagyon eltalálták. Üvegben nekem teljesen olyannak tűnt, mint a régi Hello Holo topper, viszont felkenve teljesen más. Nagyobb ezüstös, kék és lila glitterek keverednek négyszögletes ezüst és kék glitterekkel, a végeredménye pedig mesésen szivárványos lesz.

Essence Nail art twins reloaded glitter topper - 01 Bella



Első képen a fedőlakk a maga szépségében:


Itt pedig már áthúzva egy réteg Theodora-val.


Meg kell mondjam, nekem nagyon bejön ez a technika, és ez az OPI-lakk tökéletesen megfelel a célnak. Ha túl hivalkodónak érzitek az extra csillogást, vagy épp a munkahelyen nem nézik jó szemmel a feltűnő manikűrt, akkor ez ideális kompromisszum.

Száradás-ügyileg Theodora közepes, a fedőlakk pedig meglepően gyors - figyelembe véve hogy kicsit vastagabb rétegben kell alkalmazni, hogy szépen érvényesüljön a csillogás.

Egy szó mint száz, teljesen elégedett vagyok a beszerzésükkel, Theodora előlépett az első számú tavaszi lakkommá, a topper-t pedig nyáron rongyosra fogom hordani. :)

Nektek hogy tetszenek a lakkok? És mi a véleményetek a szendvics-technikáról? Fogtok vásárolni valamelyik kollekcióból?

Tipp: ha OPI lakkra vágytok, nagyon ajánlom az Ebay-t, még postaköltséggel is olcsóbb, mint a nagyobb drogériák árai.

XOXO: Blondie

Share:

5 megjegyzés

  1. én ilyen bébikörmöket inkább nem mutogatnék... :D irány egy körmös!

    VálaszTörlés
  2. Nem szerettem a műkörmöket, különben is macera vele babapopsit törölgetni. ;) Nekem ez így teljesen megfelel. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem semmi gond a körmeivel, szívesebben nézek ilyet, mint olyat, amiről ordít, hogy mű :) Szép ez a lakk! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszik a természetes köröm, a mű csak nálunk must have...
    Én is imádom a szendó technikát!!

    VálaszTörlés
  5. Még jó, hogy névtelen osztja az észt:)
    Én hosszú évekig nem lakkoztam,pont a sok popsitörlés, kézmosás miatt:) Műkörmöt el se tudok képzelni kisbaba mellett!
    Kedvenc technikám a szendvics:) Annyira mutatós!
    Amúgy most találtam ide, bele is nézek, ki vagy és mit csinálsz:)

    ...és még annyi: lehet szép, és nőies egy műköröm,(köröm és nem karom) de a természetes mégiscsak természetes! hány olyan blog van, ahol hatalmas karmokkal villognak a csajok...hááááááát

    VálaszTörlés