Ez vagy az? Napi TAG..

Sziasztok Lányok!

Pamacs-ka blogján láttam ezt az aranyos TAG-et és annyira megtetszett, hogy egyből előtört belőlem a kitöltési vágy. Fogadjátok szeretettel! :)



Smink

Pirosító vagy bronzosító?
Pirosító. Illegális mennyiséget halmoztam már fel, teljesen függő vagyok.

Rúzs vagy szájfény?
Mikor hogy, mindenből van. Tavasszal és nyáron inkább szájfény, ősszel rúzs, télen színezett hidratáló.

Tus vagy szempillaspirál?
Spirál. Tus spirál nélkül, az meg hogy nézne ki?!

Alapozó vagy korrektor?
Ha a BB krém alapozónak számít, akkor az. Korrektorozni ritkán szoktam, csak ha valami nagyon ormótlan van rajtam.

Natúr vagy színes szemhéjpúderek?
Attól függ, hogy ébredek, minden nap máshoz nyúlok.

Préselt vagy por állag?
Préselt. A por állagú dolgokat kétbalkezes létemre folyton kiszórom, kiöntöm, elpacsmagolom.

Ecset vagy szivacs?
Ecset, ecset és ecset. Kényszeres ecsetgyűjtő mániám is van.

Köröm

Rövid vagy hosszú?
Hosszú. Lenne, ha megnőne. Mivel minden körömerősítő és növesztő próbálkozásom kudarcba fulladt, megbarátkoztam - az egyébként nagyon praktikus - csumpi körmeimmel.

Műköröm vagy természetes?
Természetes. Évekig volt műkörmöm, két hetente levegősödött fel, lepattant, visszahajlott, elhagytam, egyszer letépte a saját körmömet tőből, szóval köszönöm, nem kérem többé.

Élénk vagy sötét színek?
Évszaktól függ. Tavasszal pasztell, nyáron élénk, ősszel és télen sötét.

Testápolás

Parfüm vagy testpermet?
Parfüm, csakis. örök kedvencem Priscilla Presley Indian summer-je, sajnos már nem gyártják, vérzik érte a szívem. Azóta meg T. Mugler- Alien, vagy Gucci Rush 2. 

Testápoló krém vagy testvaj?
Télen váltogatom a kettőt, néhány naponta testvajazok (brazil diós  TBS-től, Nikitől kaptam), különben meg a Garnier piros testápolóját váltogatom minden más kencével.

Tusfürdő vagy szappan?
Egyelrőe tusfürdő, de épp beszerzés alatt áll néhány natúr szappan. Kézmosásra beváltak, most kiderül mit tud tisztálkodás és arcápolás terén.

Lush vagy más cég fürdős kozmetikumai?
Drogéria vagy Klára szappan, szuper és natúr, nézzétek meg.

Divat

Farmer vagy nadrág?
Farmer. Csak farmer, mindig farmer.

Hosszú vagy rövid ujj? 
Rövid. Rétegesen öltözködöm, nekem a ruha legyen praktikus.

Ruha vagy szoknya?
Szoknya. Farmer. :) 

Csíkos vagy kockás?
Egyik sem, egyszínőeket szeretek felvenni, azt sokkal jobban tudom kombinálni.

Sál vagy sapka/kalap?
Sapka vagy fülvédő.

Nyaklánc vagy karkötő?
nem tudok választani. Mindkettőt imádom, egymillió van itthon. Legalább.

Magassarkú vagy lapos talpú?
Régebben magas sarkú, aztán a gyermek óta inkább laposban szaladok utána. tavaszra viszont beszereztem két pár magas sarkút is. :)

Western csizma vagy lovagló csizma?
Lovagló csizmában lovagolni szoktam, nem húzom fel utcára. Western csizmám is egy volt, ezer éve, nekem az is a lovagláshoz kötődik, nem a divathoz.

Göndör vagy egyenes haj?
Alapvetően hullámos a hajam és így is hordom, de ha rossz napja van és sehogy sem áll, akkor kivasalom. 

Konty vagy copf?
Most élem  a kontyos korszakom, idén nyárra vettem már 3 hajfánkot.

Hullámcsat vagy sima csat?
Attól függ, milyen frizurához és ruhához. Kontyhoz hullámcsat, de ha a frufrum hátrakötöm, akkor szép követ csittcsatt...

Hajlakk vagy zselé?
Fodrász-hajlakk vagy wax.

Hosszú vagy rövid?
Félhosszú vagy hosszú. Pár éve levágattam a derékig érő hajam, akkor olyanom volt. Most meg növesztem. 

Világos vagy sötét?
Mostanában világos. Kipróbáltam már minden alapszínt és sok-sok árnyalatot, életszakasztól függ, hogy milyen vagyok.

Random

Eső vagy napsütés?
Most komolyan, van aki az esőt választaná? Naná hogy napsütés.

Tél vagy nyár?
Tavasz. Na jó, ilyen opció nincs, akkor kora nyár és vénasszonyok nyara.

Ősz vagy tavasz?
Tavasz. Virágok, langyos levegő.

Csoki vagy vanília?
Nem tudok választani, muszáj? Mindkettő jöhet.


No és ennyi lett volna, remélem tetszett Nektek is. Töltsétek ki Ti is, szeretek ilyen személyesebb jellegű dolgokat olvasni! :)

XOXO: Blondie

Share:

0 megjegyzés