Essence - Óz, a hatalmas szemhéjpúderek

Sziasztok Szépségek!

Végre megérkezett az Essence - Óz trendkiadás a Rosmann-okba is. Az első promóképek láttán teljesen lázba hozott ez a kollekció, minden darabja igazán fincsinek tűnt.



Aztán ugye olvasgattam a korábbi véleményeket és tapasztalatokat, és olyan nagyon már nem izgultam. Végül a héten láttam meg a kiadást, épp a névadó film megtekintése előtt ugrottam be, hátha megjöttek már az új twins lakkok (persze azok még sehol sincsenek...).


Gyorsan rárepültem a display--re, teljesen érintetlen volt még, szeretem az ilyet. :) Kipróbáltam azért a krémpirosítót, szerencsére (?) előttem valaki már kinyomott egy adagnyit az egyik flakonból, így lelkifurdalás nélkül belemászhattam. Hát sajnos igazat kellett adnom a korábbi véleményezőknek, eloszlatás után semmi, de semmi színe nem marad a bőrön, csak egy kis csillám. A highlighter sem nyűgözött le, nem igazán láttam semmi fényét.

Lecsaptam viszont két szemhéjpúderre. Ezeket a színeket már régen kinéztem magamnak, és a kirakott teszterbe való nyúlkálás után el is hoztam őket. Az már csak a saját bénaságomat dicsőíti, hogy még nem volt meg egy egész napja, de már össze is törtem a kékeszöldet. Az azért valamennyire nyugtat, hogy kipróbálhattam az alkohollal való eltört szemhéjpúderek javítását, és az eredménye nem is lett katasztrofális.

Tehát ő a két versenyző:


Ahogy a rózsaszín példányon még látszik, cuki kis hőlégballont nyomtak a púderbe, engem ilyesmikkel meg lehet venni.

Alapvetően elég rendesen porolnak sajnos, de ezt még elnézem nekik. A rózsaszín darabon jól látszik, hogy néhány ecsetvonás, és a minta tünedezőben van, a szétszóródott festéket direkt nem töröltem le.


Magával a színnel meg vagyok elégedve. Szép élénk eperhabos szaténrózsaszín, némi arany csillámmal.

03 - Generosity



Itt pedig a tengerzöld árnyalata,a mit sikeresen javítottam. Hozzáteszem, javítás után sokat javult az állaga, messze nem porol annyira. Talán ő tetszik jobban, szép kékeszöldes szín, ezüst csillámokkal, igazi nyári, Balaton-parti sminkekhez.

01 - Goodness


És így festenek bőrön, sminkalap nélkül, természetes fényben:




Tartósságáról egyelőre nem tudok nyilatkozni, de felteszem primerrel nem lesz velük semmi gond. Rétegezni, építeni lehet, így sűrűbb, élénkebb színt kapunk.
Ha még nincs hasonló színetek, mindenképp ajánlom őket, viszont nem kihagyhatatlan egyik szín sem.

Nektek hogy tetszik ez a kollekció? Terveztek vásárolni belőle valamit?

XOXO: Blondie

Share:

6 megjegyzés

  1. Egy ideje szemezgetek a Generosity-vel a neten keresztül, majd meglátjuk a Rossmannban milyen lesz :)

    VálaszTörlés
  2. hát én ma direkt elmentem a rossmannba és ott nincs is OZ. Külföldön laksz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Veszprémben lakom. :) Szerintem nézegess be sűrűn, biztosan hamarosan kirakják nálatok is!

      Törlés
    2. Sajnos elbizonytalanodtam mert nálunk most a parfümöket rakták ott ki :( , de csak az egyikben, akkor lehet még reménykedni fogok a másikban hátha lesz.

      Törlés
  3. Én megvettem a pirosítót, meg a kék szemceruzát. Nekem nagyon világos a bőröm, úgyhogy a pirosítóval jól jártam, mert építhető, de ha elmegyek párszor szoliba, vagy ha majd lebarnulok, akkor nem fog látszódni, de addig kihasználom.:)

    pamacs-ka.blogspot.com

    VálaszTörlés