Avon shine burst ajakrúzs - nyári megmentőm

















Remélem nem vagyok még nagyon lemaradva a nyári szuperségekről szóló bejegyzésekkel. Sok helyen olvashattunk már a Shine Burst szájfény hatású rúzsairól, én most a Calypso nevű árnyalatról hoztam egy kis szösszenetet, bár további 14 árnyalatban is elérhető a rúzs.


Amit előre tudni lehetett róla:


"Az AVON új, kirobbanóan fényes Shine Burst ajakrúzsai úgy ragyognak, mint egy szájfény, úgy fednek, akár egy rúzs, és úgy illatoznak, mint egy zamatos nyári gyümölcs. Az új rúzsok már a külsejükkel is hódítanak, színes metálfényű csomagolásuk már első pillantásra is jókedvet és frissességet sugároz. A megnyerő külső pedig még csábítóbb belsőt rejt. A rúzsok hidratáló formulája szupergyümölcs-kivonatokat tartalmaznak, melyek közül a papaya-kivonat simítja, a kókuszolaj kondicionálja, míg a gránátalma-kivonat hidratálja ajkainkat. Mindemellett a tartós formula ragyogó színt és magas fedést biztosít."


Igyekeztem nem túl vibráló árnyalatot választani kivételesen, elborítanak már a pink és korall színek. Így esett a választásom erre a visszafogott, mégis határozottan rózsaszín darabra.
A szokásos fekete kartondobozkában érkezett, ami védte a valóban krómos-tükrös hatású tokot. Igazán szemet gyönyörködtető darab, azóta is a fürdőszobapolcon tartom. Egybőll jobb lesz a kedvem,. ha csak ránézek.




Az árnyalatát sajnos csak kicsit romos állapotában tudtam befotózni, ugyanis balga módon a nagy hőségben a táskámba dobtam és szaladgáltam vele, így a kánikula nem tett jót neki, picit megolvadt és letört a teteje.



A fotón is jól látható, hogy egy aránylag szépen pigmentált rúzsról van szó, ami tartja a szájfény fényességet. Építhető, a felső minta egy húzás, az alsó három rétegben mutatja.


Felkenni pofonegyszerű, szépen siklik az ajkakon. Aránylag gyorsan kopik, kb. 2 óra után igazítani kell, az evés-ivást pedig abszolút nem tolerálja.


Kárpótlásul szép egyenletesen kopik, nem szárít, sőt picit tényleg hidratál is. Nem csúszkál el és nem ül bele a ráncokba, viselni is nagyon kellemes, szinte elfeledkezem róla.


Nagyon örülök, hogy kipróbálhattam, mert egyértelűen ő lett az idei nyáron legtöbbet viselt ajakkencém; már bőven túl járok a felén is és nagyon fogom sajnálni, amikor elfogy.

Ajánlott fogyasztói ár: 1 398 Ft, de gyakran megtalálható akciósan is a katalógusokban.


Ti próbáltátok már valamelyik változatát?

Share:

0 megjegyzés