Mindennapi arcradír? - Avon Anew teszt



Igen-igen, a nyári újdonságok között volt még ez az arcradír, amit most megmutatok nektek. Elfogyott a Missha hámlasztóm, és még nem rendeltem újat, így gondoltam teszek egy próbát ezzel a fizikai arcradírral. Mindennapi használatra ajánlott, gondoltam nem lehet rossz.
Azt tudni kell, hogy az arcomon különösen vékony a bőröm, így nagyon meggondolom az ilyen szemcsés radírok használatát.
Az ígéretei viszont elcsábítottak...


"Az ANEW új, mindennapi használatra is alkalmas arcradírja gyengéden hámlasztja a bőrt, radírozza le az elhalt hámsejteket és távolítja el még a vízálló sminket is arcunkról. E mellett javítja a bőr tónusát és textúráját. Minden bőrtípusra, normál és zsíros bőrre egyaránt használható."

Nohát, az eleve érzékenyebb bőröm kombinált is, T-zónában zsírosodik (egyre inkább), máshol viszont hajlamos gyorsan kiszáradni.




No, nagy boldogan bepakoltam ezt az elegáns kis tubust a zuhanykabinba, hogy hát akkor én ezt nem fogom ám elfelejteni minden nap.
Első alkalommal máris sikerült megállapítani, hogy a benne található radírozó szemcsék nagyobb mérete miatt nekem ez mindennapos használatra nem fog beválni. Kicsit karcolt és a szemcsék mennyiségét is kevésnek találtam az alapos hámlasztáshoz. A hordozóanyaga viszon nagyon kellemes, olyan igazi tisztaságillatú, picit mintha még habzana is, zselés, jó érzés volt.

Szépen tisztított és valamelyest érződött a radírozás hatása, csikorgott a bőröm, így hát gondoltam egy merészet, elkezdtem lemosni. Az átlagosnál tovább tartott, hogy teljesen megszabaduljak tőle, ezért is volt jó a zuhany alatt állni. Viszont sajnos bele kell kötnöm: ahogy folyt végig az arcomon, szépen belecsorgott a szemembe (ugye ez óhatatlanul megtörténik) és olyan brutálisan csípni kezdett, hogy komolyan mondom, kénytelen voltam nyitott szemmel a víz alá fordulni.

Ennek dacára tettem még néhány próbát vele, minden alkalommal ugyanígy jártam. Nekem így sajnos nem vált be, eleve nem használnám minden napra a karcossága miatt, viszont a szemcsípés ellen nem tudok tenni, így ő kiesett a rutinomból.

Ennek ellenére, vagyis ezek ismeretében ha valaki ki szeretné próbálni, jelezze és elpostázom szívesen.

Ajánlott fogyasztói ár: 1 599 Ft


Share:

0 megjegyzés