Cien makeup - BB krém és alapozó



Biztosan sokan hallottatok már a Lidl saját márkás sminktermékeiről, melyek Cien fedőnéven futnak. A dekorkozmetikumok néhány hete kerültek ki a boltok polcaira. Nekem A felők felett örökkék kék az ég Bettijének hála sikerült tesztelnem néhány dolgot, ugyanis volt olyan kedves, és elküldte nekem pár termékét; ezúton is nagyon szépen köszönöm neki! :)
Emígyen akkor most meg is nézzük, hogy mit tud ez a két, arcra való kencefice.





No, hát első körben az alapozót próbáltam ki, ugyanis nagy alapozó-fan vagyok, illetve reményhalas alapon bíztam abban, hogy egy alacsony árkategóriás termék is lehet jó minőségű.
Hozzám a 010-es, Shell nevű árnyalat került. Hát, a számozásból és a nevéből ítélve megrémültem, hogy ez bizony igencsak fehér lesz az én nyári barnaságomhoz, aztán majd úgy fogok kinézni, mint aki frissen beleesett a lisztes verembe.


Na, ha valamitől, hát ettől nem kell tartanotok. A kimondottan világos bőrű lányok messze kerüljék el, mert a mostani mézszínű-beige színemhez épp csak egy hangyányit lett világos. Jól eldolgoztam egy nedves blenderrel, és nem volt feltűnő a különbség.


Vakuval:

Vaku nélkül:




Szerintem itt is látszik, hogy nem egy hófehérke-árnyalat, illetve az állagán is látható, hogy egy kimondottan sűrű, nehéz krémről van szó.
Ennek ellenére a fedése csak gyenge-közepes. Szerencsére nincsenek durva bőrhibáim, mostanság alapozás és BB nélkül, natúr arccal is kilépek a nagyvilágba, de az egységesítésen túl mást nem is lehet ettől várni.  A végeredmény egy viszonylag fényes bőrkép lesz, mattítást ne várjatok tőle.
Az illata erős, mondjuk egy felvitel után viszonylag hamar elillan.
Amit viszont kimondottan nem szerettem benne: megült a pórusaimban és a kis ráncokban, így kiemelte azokat.
Na meg, eddig nem nagyon volt ismert előttem ez a: van-valami-az-arcomon érzés, most viszont megvilágosodtam. Valahogy kényelmetlen volt a bőrömnek, mintha egy második bőrt viselnék az igazi felett. Alig vártam, hogy lemoshassam.
Nap végére mondjuk eléggé meg is kopott, ez sem tett jót neki.
Szó ami szó, kétszer mertem megtenni a felkenését és búcsút is vettünk egymástól. A polcon pihen, remélem majd kitalálom, mire is használhatnám el.




Ellenben: itt van ez a remek BB-krém, ami hatalmas kedvenc lett.
Kis kartonban lakott, de azt kidobáltam, na így tudtam a fenti fotón a tubust megörökíteni.


Na, hát ez a krém egy álom. Egész nyáron ezt használtam, semmi mást. Sőt, a mai napig csak ez volt rajtam, ha valamit felkentem.
Szépen egységesíti a bőrömet, viszonylag mattít is és még este is látható belőle valami.
Emellett egyáltalán, de tényleg nem ül meg sem ráncban, sem pórusban.
Erősebb illatú, de nem zavaróan. Az állaga könnyed, nagyon szépen lehet ujjal eldolgozni a bőrben, én legalábbis semmilyen eszközt nem használok hozzá.
SPF 15-ös fényvédőt is tartalmaz, így a fénytől sem kell annyira félnünk.

A színe eléggé natúr, így szerintem a legvilágosabb árnyalatokat leszámítva bárkinek jó lehet.





Íme, ő az. Szóval nagyon kellemes csalódás azok után, hogy a legiutóbbi koreai BB-k után megfogadtam, hogy az ilyen típusú krémeket száműzöm a polcomról.


Ti kipróbáltátok már a Cien bármelyik sminktermékét?



Share:

3 megjegyzés

  1. Aldi? Várj a Cien nem Lidl???? :)
    Én nagyon szeretem a Cien termékeket,lakkokat, pont most vettem egy argános kézkrémet,nagyon tetszik!!!!Tusikat is imádom,főleg a LE kollekciókat :)

    VálaszTörlés
  2. @Mdollas: Ági, teljesen igazad van, nem tudom miért Aldiban gondolkodom, Természetesen Lidl-termékek. : Az argános kézkrémet épp múlt héten fogyasztottam el, de vissza akarok menni a következőért, nekem nagyon bevált! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem az arckrém illetve a tonik is nagyon bevált,most kezdtem el használni őket,de elégedett vagyok :) Az argán kézkrém is fantasztikus,egész nap a kezem szagolgatom,olyan fincsi illata van. Jók ezek a termékek,árban meg főleg!!

    VálaszTörlés