Konjac szivacs teszt



Az Avonnak hála, lehetőségem volt végre kipróbálni egy Konjac szivacsot. Jó ideje szemeztem már velük, többször is figyelőlistára tettem Ebay-en az Etude House változatát, aztán valahogy mégsem került sor rá. Nagyon kíváncsian vágtam bele a tesztelésbe, mert szeretem a természetes anyagokat az arctisztításban is.

A konjac szivacs különleges szerkezetéből adódóan hatékonyan tisztít, gyengéden távolítja el az elhalt hámsejteket, a sminket és a fölösleges faggyút. 100%-ban természetes és nem irritálja még az érzékeny bőrt sem. A szivacsot alkotó konjac, más néven leopárdkontyvirág a Koreai-félsziget déli partjától 60 km-re található vulkanikus eredetű szigetről, Csedzsuról származik, melyet más néven „Istenek szigetének” is hívnak. A növénynek akár 25 centimétert is elérő, a föld alatt található gumói lehetnek, melyet magas keményítő tartalma miatt az ázsiai konyhában széles körűen használják. A konjac szivacsok rendkívül gazdagok
Ez a darab egy átlátszó tasakban érkezett hozzám, biztosan lezárva. Kicsomagolás után egy kőkemény valamivel találtam szembe magam, olyan volt mint egy 3 hetes kenyér. Használat előtt langyos vízbe kell áztatni olyan 3 percre, ennyi idő alatt felpuhul, megnyúlnak a rostszálai, és egy nem különösebben szivacsra emlékeztető, kicsit kocsonyás, térfogatában megnövekedett arctisztító válik belőle.


Szárazon csontfehér, vizesen picit áttetsző lesz. Használhatjuk önmagában, vagy akár a kedvenc arctisztító kencénkkel együtt. Én pár pöttynyi málnás arctisztító zselével szoktam áttörölgetni az arcomat.


Nagyon alaposan tisztít, kimondottan kellemes érzés a használata, mert egyáltalán nem karcol. A bőröm tökéletesen tiszta lesz, friss és csikorgós, viszont egyáltalán nem irritál, finom bababőrt kapunk.


Használat után alaposan ki kell öblíteni a szivacsot, majd a rá applikát akasztó segítségével felakasztani és kiszárítani.


Több hónapig is megőrzi állagát, mindennapos használat mellett is.


Mindenképp ajánlom, próbáljátok ki, ebben biztosan nem fogtok csalódni!


Katalógusára 1799 Ft, de akciósan jóval olcsóbban is le lehet csapni rá. :)

Share:

0 megjegyzés