Nyáron elfogytak. Újravenném?



Nagyon elhanyagoltam a blog személyesebb oldalát és hangvételét az utóbbi időben. Ezt ellensúlyozandó, gyűjtögettem szorgalmasan az üres flakonokat, hogy meg tudjam mutatni nektek, miket használtam a nyáron és mennyire váltak be. Előrebocsátom, néhány tégely biztosan a szemetes martaléka lett, néha elfelejtem az erre a célra rendszeresített dobozba hajítani a holmikat.




Balea samponok

Szinte csak a Balea szilikonmentes samponjait használom már évek óta. Hihetetlenül sokféle illatban elérhető, és eddig még mindegyiket szerettem. Újabban ez a mentolos-citromfüves változat a kedvencem, de ha meglátok egy-egy limitált illatot, azt is biztosan kipróbálom.
Újravenném? Egyértelműen IGEN, jelenleg 4 pótpéldány vár a sorsára a polcomon.

Revlon sampon

Még a nyári DM kedvencek-dobozban lakott, hát adtam neki egy esélyt. Proteinnel dúsított samponról van szó, ami extrán táplálja a hajat. Nagyon kevés kell belőle, mert remekül habzik, kellemes az illata és élmény vele a hajmosás. Úgy egy hónapra volt elég, heti 2x-i hajmosás mellett.
Újravenném? A borsos ára (kb. 3000 Ft) miatt csak TALÁN.


Lirene anti-cellulitisz gél

Erről a gélről már olvashattatok részletes beszámolót nálam. Elfogyasztottam az utolsó cseppig és nagyon megszerettem. Tényleg érezhetően feszesebb, tónusosabb lett a bőröm a használata alatt, talán ő volt az eddigi legeredményesebb kencém a kategóriájában.
Újravenném? Ha megint anti-cellulitisz krémet fogok használni, IGEN, csakis őt választom majd.

Oriflame éjszakai lábkrém

Hát, nekem fura megfogalmazás ez az éjszakai lábkrém dolog. Mondjuk én minden lábkrémet este, lefekvés előtt kenek fel, mert így reggelre bőben van idejük beszívódni és nem csúszkálok a papucsokban sem. Nem tudok rá rosszat mondani: kellemes, frissítő illatú, sűrű állagú kence, szépen tette a dolgát. A lábam hidratált és puha lett, és frissítette is a krém.
Újravenném? Jövő nyáron IGEN, biztosan megrendelem.

Inecto kókuszos hab- és tusfürdő

Erről is olvashattatok már nálam korábban, tesztelésre érkezett. Ami pozitívum:jó sokáig elég volt, kiadós kis holmi. Szépek az összetevői, viszonylag baráti az ára, nem végeznek állatkísérleteket. Amit nem szerettem benne: a csomagolása. Ez a csavaros kupak egy rémálom tusolás közben. Vagy a kupak esett le és gurult össze-vissza a zuhanykabinban, vagy az anyag csordogált kifelé a kezemből, míg a csavarással küszködtem.
Újravenném? Ha a kupakot lecserélik egy praktikus megoldásra, akkor IGEN.

Scholl velvet smooth lábfürdető

No, ez a termék is egy tesztelésre kapott darab volt, még tavaly nyárról. Jó sok időbe telt, míg elfogyasztottam. Igazából semmi komoly problémám nem volt vele. Vagyis de. Ahhoz, hogy a megfelelő hatást kifejtse, jó sokat kellett belőle a lábfürdető vízbe pacsálni, így viszont rettentően nem volt kiadós. Nem viccelek, az egész flakon talán 6-7 alkalomra volt elég. Az illatát viszont rettentően imádtam, a hatását nemkülönben. Szépen hidratált, jó érzés volt használni.
Újravenném? Ha magát a terméket nézzük, jó volna használni, de a magas ára miatt itt NEM-el kell szavaznom.

Oriflame Ecollagen éjszakai krém

Ez már a második ecollagén éjszakai kencém volt, az előző darabom még a korábbi kiadásból származott. Hú, hát hatalmas a szerelem e között a márka és a bőröm között. Nem viccelek, a bőröm vagy 5 évet fiatalodott, és látványosan halványította a ráncaimat is. Nekem ez egy igazi csodaszer, tökéletesen hidratál és hatásosan ápol.
Újravenném? Hatalmas IGEN  a válasz.



Missha Super Aqua Detox

Még egy ebay-es szerzeményem régebbről. A legelslegjobb hámlasztó, amit valaha használtam. Ő volt az, aki miatt bizalmat szavaztam a koreai termékeknek a bőrápolás terén. Szuperpuha, friss, tiszta bőrt eredményez 10 perc alatt, a hámlasztó-radírozó hatása rettentően látványos. Mindemellet nagyon gyengéd, semmiféle irritációt nem tapasztaltam.
Újravenném? IGEN, már keresgélem a legolcsóbb verziót Ebay-országban.

Isana körömlakklemosó

Szerintem a beauty blogok világában jártasaknak nem kell külön mesélnem erről a lakklemosóról. Non-plus-ultra, tényleg. A lehető leghatásosabb formulával bír, játék vele lemosni a megunt lakkozást.
Újravenném? IGEN, évek óta ezt teszem.

Rexona stiftes dezodorok

Ehhez sem tudok sok mindent hozzáfűzni. Évek óta állandó lakó a polcomon. Mindig kipróbálok valamilyen új illatot, de mégis a fenti két változat a stabil választásom. Nem sok, ennél jobb deóval találkoztam eddig.
Újravenném? IGEN, be van belőle tárazva a következő darab.


MaxFactor Creme puff pír - Alluring rose

Tavaly nyáron vettem, így mondhatom, kiadós darab volt. Amíg élt, csak őt használtam a hétköznapi sminkekhez. Valahogy olyan natúr rózsaszínes-földes árnyalata van, ami szinte minden sminkhez jól mutat. Megfelelően pigmentált, könnyű vele dolgozni is. Esküszöm elmorzsoltam egy könnycseppett, mikor rádöbbentem, hogy ennyi volt.
Újravenném? Bár szerettem nagyon, de NEM. Ár-érték arányban találhatunk ennél kedvezőbb pírt is, nagyon hasonló árnyalatban és tulajdonságokkal.

Oriflame The One filces tus

Fekete színben. Imádtam az első 4-5 hétben. Intenzív fekete színű, szupertartós, villámgyorsan száradó tust rejt ez a kis ceruza. A szivacsos véggel nagyon precízen lehet cicafarkat rajzolni. Aztán elkezdett beszáradni, és akkor már csak kínlódás volt. Nem fekete, hanem szürke lett a vonal, ment mindefele.
Újravenném? Akciósan TALÁN, hiszen néhány hétig, mindennapos használat mellett is igazi csodaszer.


Avon szemöldökceruza - dark brown

Az eddigi legjobb szemöldökcerkám. Véletlenül került hozzám még, mikor szőke voltam. Nem tudtam mire használni, gondoltam amjd szemcerkaként elhasználom, aztán erre nem került sor. Szerencsére, mert a hajszínváltás után megmentett. Puha, precíz, tartós, és nem tépdesi ki a kis szálakat.
Újravenném? IGEN, már két pótpéldányt be is táraztam.

Essence lash&brow zselé

Az első ilyen jellegű termékem, blogokon olvastam róla jókat, így kipróbáltam. Nagyon szerettem, én ugyan csak a szemöldököm fixálására használtam, de arra tökéletesen bevált.
Újravenném: IGEN, szerettem volna, de épp nem volt a DM-ben. Most a S-he verzióját használom, de ehhez vissza fogok térni.

Catrice Skin finish púder

Préselt púder / kőpúder. Számomra ennyi. Még valamelyik kifuttatáson vettem, a nyári színemhez jól passzolt, két nyarat húzott ki velem. Olyan semmi-extra kis púder. Az akciós árát megérte, de nem kell tőle több órás mattítást vagy jelentős bőrképjavítást várni.
Újravenném? NEM, vannak ennél jobb és már bevált púdereim is.

Nos, egyelőre ennyi volt az elfogytak-rovat. Remélem tudtam hasznos információval szolgálni nektek, ha bármi kérdésetek van, nyugodtan írjátok meg.

Legyen még elfogytak-bejegyzés, szívesen olvasnátok máskor is?



Share:

2 megjegyzés

  1. Az jó sok dezodor, nekem is fogyhatnának már :DD A Lirene feszesítő krémről pedig annyi jót hallottam már, hogy bár nem hiszek ezekben, ki fogom próbálni :D

    VálaszTörlés
  2. @P.Kami: a Lirene-ben tuti nem fogsz csalódni! ;)

    VálaszTörlés