Szemhéjpúderes korszakom újabb állomása - Vintage Love

 
 

Hát látjátok, újabban nem bírok leszokni sem a szemhéjpúderekről, sem pedig a Rossmann-márkáról. Evinde blogján láttam az első tesztet erről az ártatlanról, és mivel már előtte is forgattam kis kezeimben tanácstalanul, most visszarohantam érte a drogériába és magamévá tettem gyorsan.

Ez egy rózsaszín, fémes, metál finisű festék, ami totálisan pigmentált és csodaszép.
Nagyon puha, minimálisan porol és könnyű dolgozni vele. Elég világos szín, szóval munkába is ideális és szépen nyitja a tekintetet. Meglepő mód hasonló nagyon a Moda púdereimhez. A kis tégelye nem egy adu-ász, ezt sem merném (sok más társával egyetemben) a táskámban cipelgetni. Viszont biztosan zár, így a szekrényben tutira nem lesz semmi baja a tartalomnak.
Remélem nem unjátok még a sok RDL terméket a blogon, de ugye az újdonságokra mindig le kell csapnom, és az eddig próbált termékein olyan szinten győztek meg hogy úgy érzem, új kedvencet avatok így az év végére.

De mutatom akkor, hogy mit is tud ez a szépség.








Naaa milyen? Ti próbáltátok már a RDL szemfestékeit?

Blondie

Share:

3 megjegyzés

  1. Gyönyörű ez a szemhéjpúder megnézném rajtad is :)

    VálaszTörlés
  2. @Judy: Tervezem a sminkes posztokat, de jelenleg kicsit magam alatt vagyok, nem mutatok jól a fotókon. Azért talán jövő hétvégén össze tudok hozni valami értékelhetőt, de nem akarlak benneteket ijesztgetni. :)

    VálaszTörlés
  3. Én is Evinde hatására vásároltam meg ezt a monot :D

    VálaszTörlés