Nem lehet megunni! Holo hatás a'la Rival de Loop Young

 

Igen-igen, jól látjátok. Jelenleg nagy sikernek örvend az új Rossmann saját márkás Rival de Loop Young rózsaszín holo körömlakkja a bloggerinák köreiben. Ebből az "őrületből" természetesen én sem maradhattam ki. Hát ha már rózsaszín és holo és csillog, akkor kell egy magamfajta szarkának. Ez van. :D


Röviden a lakkról: még mindig nem győztek meg a RDL lakkok, ami a tartósságot illeti. Az előzőleg bemutatott testvérével egyetemben ő is kb. 2 teljes napot bírt ki szépen a körmeimen, bár talán még a harmadik napon is vállalható volt, de muszáj volt lemosnom. A száradási ideje sem fenomenális, teljesen átlagosnak mondhatom. Fedőlakk őrá is került természetesen, szerencsére ez a holo hatását nem nyomta el picit sem.
Azt jó tudni, hogy ez a nevezetes holografikussága viszont csak nagyon éles (mesterséges) fényben tör elő, szűrt fényben nem egy nagy durranás. Viszont csak 500 pénzbe kerül és van benne 9 ml csillogás.

Ecsetke:


Szeretem ezt a lapos, lekerekített fazont, könnyen kezelhető. Picit sok lakkot vesz fel, szóval érdemes lehúzogatni az üveg száján, nehogy túlfolyjon meg ilyen balesetek. Viszont ennyire szép:





És száradás közben merült fel bennem a kérdés, hogy vajon mennyire testvérek a Moyra rózsaszín holo-csodájával, szóval hamar össze is hasonlítottam őket:



Nakérem, van ám itt eltérés. A Moyra jóval hidegebb, lilásabb és kevésbé rózsaszín már üvegben is. A RDL egy jóval mélyebb, teltebb szín és közelebb áll szerintem (az én egyéni elképzelésem alapján) a rózsaszínhez.
Szóval ha nem tudtok dönteni, én azt mondom, mindkét lakknak van létjogosultsága egy alapszintű körömlakk-gyűjteményben is. (A krónikus függőkről meg már ne is beszéljünk.)

Ti szemeztek vele vagy már meg is vettétek?

Blondie

Share:

8 megjegyzés

  1. A Moyra megvan, a másik meg tervben van, csak legutóbb még nem volt a Rossmannban. Ennyi pénzért megéri, ha nem is full holos, ha két napot kibír, az már jó, kétnaponta lakkozok.

    VálaszTörlés
  2. A moyra bemattul! És 400, nem 500... :)) A Ferenc körúti Rosziba van még belőle, ha valaki szeretne.

    VálaszTörlés
  3. Nekem hamarabb kopott, mint mattult, 24 órát sem bírt ki.

    VálaszTörlés
  4. Hát ez valami imádnivaló szín :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, és a hatásodra kerestem égen-földön, hiába. Aztán megoldottam a kérdést egy online Rossmann-rendeléssel :-D

    VálaszTörlés
  6. Ugyeugye Lányok, hát csak fordult a kocka: végre én rontottam meg Katy-t és nem fordítva. :D Ez a lakk egyébként imádni való, különben is teljesen holo-mániám lett így télen.

    VálaszTörlés