AVON ecsetek? Köszönjük AVON!


Az úgy történt, hogy... Nem tudom, mennyire tettem már közhírrés, szóval egyszer csak egy majdnem-véletlen folytán AVON tanácsadónő lettem. Na nem nyomom ám nagyban a bizniszt, mert köztudott, hogy ha eldobok egy követ, akkor nagy valószínűséggel egy AVON-tanácsadónőt találok el vele. Lényeg a lényeg, egyik délután épp a karácsonyi városban flangáltunk koordinátorommal (mondom barátnő); mikor is B.-nek eszébe jutott, hogy neki bizony élet-halál kérdése, be kell mennie a főhadiszállásra. Namondom, ott még úgysem voltam, uccu neki fakereszt, nézzük meg, milyen egy AVON-pont.


Hát ilyen:



Az összes létező termékük szépen display-eken és szekrénykékben megtekinthető és szabadon megtapizható! Nekem ez a mennyország, szóval rá is vetettem magam a mindenségre. Van ott test- és arcápolás, parfümök, kiegészítők (táska és bizsu tonnaszámra), és ecsetek és a make-up hegyek.
Abbafejeztem az áradozást. Mindenesetre ha tudtok ilyen szépség-kirendeltséget, menjetek be nézelődni. Nagyon kedvesen segítenek, így legalább nem lutri, hogy mit rendelsz a katalógusból.

Ez a hosszú bevezető pedig azért volt szükséges, hogy Ti is megtudjátok, milyen úton jutottam ezekhez az ecsetekhez. Merthogy én még a cég ecseteiről nem sokat hallottam. Valahogy az ismerőseim nagy többsége nem, vagy alig sminkel; aztán meg hogy az ecseteknek több fajtája meg változata, neadjisten márkája van, arról sokuk csak tőlem hallott, így nem releváns a tapasztalatcsere.
Csak eljutunk a lényegig: én bizony itt taperoltam először évön-ecsetet (ahogy az Ollókezű Edward eredeti szinkronjában még hallható). És én bizony ott és akkor elvesztem.
Merthogy ennyire hihetetlenül puha ecsetekhez még nem volt szerencsém. Szívem szerint egész nap csak simogatnám vele a pofimat.




A púderecset tényleg rettentő puha. Szintetikus és egy cseppet sem irritálja vagy szúrja még a legérzékenyebb bőrfelületet sem. Szépen felveszi a púdereket és csak egy egészen picit porol. Hullást még nem tapasztaltam, de állítólag a mosást is jól bírja.

A szemhéjpúder-ecset is egy álom, de tényleg. Szerintem puhább, mint a Sigma , ami nekem icit szúrja a szemhéjamat. A keményebb szemhéjpúderekkel (pl. Catrice all matte) vigyázni kell, hajlamos belemarni/karcolni, mert elég tömör és nem olyan rugalmas mint egy természetes ecset, de én ennek ellenére nagyon megszerettem. A végén pedig tádámmm, gumis satírozófej van. :)


A ferde pirosítóecsetre még fáj a fogam, de hetek óta hiánycikk, elvileg december vége táján várható.
A púderecsetet olyan 1700 Ft körül vettem, a karácsonyi katalógusban nem találom. A szemhéjpúder ecset pedig most akciós, 799 Ft-ért juthattok hozzá.

Ti használtatok már AVON-ecseteket?

Blondie

Share:

3 megjegyzés

  1. Nem :) Ecsetet sem. Nagyon csalogató az Avon-katalógus, én is meg szoktam nézni, mert gyönyörű a kivitelezése, de ritkán veszek bármit is. Régebben volt a városunkban ilyen Avon-pont, ott megnéztem a katalógust és rendeltem vagy meg is lehetett venni, ami ki volt állítva. Nekem ez az ideális, nem pedig elmenni a tanácsadónő lakására vagy lesni, hogy hozza-e vagy sem.
    A hővédő spray és a szempillafesték nagyon jó, de a tanácsadónőm rokon, ennek ellenére macerás a rendelés, szóval nem túl jó helyzet, hogy menjek autóval a cuccomért, akkor már elsétálok a DM-be.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a sógornőm szerzi be, ha kell valami az avontól, ott van a szomszédjukba a tanácsadónő. A kerületben nem rendelek, mert legutóbb összevissza késlekedett a kiszállítással. Ilyenkor szokták kérdezni mosolyogva, hogy ugye nem baj?! Neeem.....rendelek többet... :D Ezek az ecsetek nekem drágák, még olcsóbbat szereztem be kínai szettekből. Azok sikeresen beváltak. :))

    VálaszTörlés
  3. Nekem van ecsetem tőlük, és egy kivételével mind tragikus. Konkrétan portalanításra használom őket, annyira rosszak, így nem is mertem volna ezeket megrendelni, ha Te nem írsz róluk. Így lehet, hogy veszem majd a bátorságot, hogy kipróbáljam őket :-)

    VálaszTörlés