Pirosító-gyűjteményem új darabja: Moda 34



Írtam már többször, hogy mekkora Moda szemhéjpúder-rajongó vagyok. Azt azonban nem tudtam korábban, hogy a márka több vonalon mozog, léteznek például csodaszép pirosítóik is. Ezek közül választottam egy barackos-csillámos példányt, őt mutatom most meg nektek.


A pírt  a szemhéjpúdereknél megszokott fekete kartondoboz rejti. Nekem nagyon tetszik ez a hologramos díszítés rajta, szarka vagyok, tudjátok... A dobozkában lapul még egy apró ecset is, gyereknek játszani jó, vagy apró helyeket portalanítani; festéket felvinni... azt felejtsük is el.


A kis kerek kompakt abból a bizonyos kopogós, törékeny műanyagból készült, amit senki nem szívesen dobna a táskájába. Szállításhoz célszerű visszatenni a kartonba. Az én példányom biztosan zár, sőt - kicsit szorul is, körömtörő kialakítása van, nem a barátom.
Ellenben 9 g terméket tartalmaz, ami már sokkal jobban muzsikál. Első blikkre láthatóan selymes, illata nincs, viszont ha közelről megszagolom, akkor enyhén tempera-szaga van. Felvitelnél ez szerencsére már nem érződik.

A festék pont megfelelő mértékben pigmentált. Nem lehet vele túlzásba esni, viszont jól építhető. Én szeretem ha jól látszik a pír az arcomon, ezért 2-3 rétegben teszem fel, így kibírja a napot is. Alig porzik és jó érzés dolgozni vele. Ez az árnyalat egy lazacos-barackos szín arany csillámokkal. Nagyon természetes fényt ad az arcnak, mert a csillámok nem hivalkodóan nagyok, de mégis szépen felfrissítik az arcot.




A swatch-okon egy rétegben láthatjátok. Bal oldalt eldolgoztam, jobb oldalt egy érintéssel húztam egy csíkot. Nekem tavasszal nagy kedvencem lesz, télre jobban szeretem az erősebb színeket.

Nektek mennyire tetszenek a csillámos pírok? Találkoztatok már Moda termékekkel?

Blondie

Share:

0 megjegyzés