Catrice Viennart haul


Bizony-bizony, végre megérkezett hozzánk is a Catrice Viennart trendkiadása. Ez a limitált kollekció már a promóképek alapján is felkeltette a figyelmemet, arról nem is beszélve mikor élőben is megláttam a display-t.
Csodálatosat alkotott ismét a gyártó, minden termékük csodálatos és tökéletesen harmonizálnak egymással.

Alig bírtam választani a szebbnél szebb termékek közül. A lakkos is szépek, a szemhéjpúderek közül pedig az óarany elrabolta a szívemet, de lebeszéltem magam róla. Végül az igazán vintage fújós kiszerelésű, illatosított csillámpúder és két rúzs jött velem haza. Nézzük, hogy muzsikálnak.

Kezdjük a csillámporral. na most engem ezzel a ksitereléssel egész egyszerűen levettek a lábamról. Annyira elegáns és nőies, igazi kis ékszere lehet bármelyik sminkasztalnak.



A púdert ez a kis műanyag applikáció védi a drogériai belenyúlkálóktól, míg haza nem viszed, nem tudsz fújkálni vele. Van viszont kis tégelyben teszter, tehát nem zsákbamacskát vásárolsz.
A pumpás fújkáló nagyon hatékonyan teszi a dolgát, épp megfelelő mennyiséget pöffent ki magából. Nagyon de nagyon csillogó, de nem hivalkodó, mégis feltűnő módon. Maga a púder hófehér, mégis könnyű beledolgozni a bőrbe, utána már csak a csillogás marad. Az illata sem tolakodó szerencsére, hamar elillan, a bőrön viszont közelről szimatolva sokáig érezhető.

Így néz ki kifújva:



Élőben sokkal látványosabb ő is, csillogást nagyon nehéz fotózni sajnos. A céges karácsonyi bulin használtam eddig, a kulcscsontomra és a karomra fújtam belőle. A kupakja szerencsére lecsavarható (így ugye utántölthető a golyóbis), könnyű kis adagot kiszedni így célzottan alkalmazható az arcra fénypúderként is (szemöldökcsontra szeretném majd kipróbálni).

És akkor következzenek a rúzsok.
Első körben a csodás Klimt's gentle kiss jött haza velem. Ez egy nagyon szép, mindennapos piros árnyalat, amit a benne található arany pigment tesz különlegessé. (A nevét Gustav Klimt osztrák festőművészről kapta, aki a szecessziós stílus egyik legismertebb képviselője volt.) A rúzsok tokja is csodálatos, fémesen fényes ón, fekete mintával.


Nekem kicsit málnás, kékes árnyalatnak tűnik, igazán megszerettem. Nem az a vadul pigmentált darab, de nem is ez a célja. Tényleg nagyon viselhető szín, szép fényes, nagyon krémes és könnyű viselni.





Az alsó képen elmaszatoltam, hogy lássátok, milyen sok arany részecske található benne:


Tartóssága átlagos, 3-4 órát szépen kibírt, egy étkezés után pedig kellett ugyan igazítani de alapvetően még mindig látszott, hogy szépen megszínezte az ajkaimat.



A Nude nouveau csak második körben tért haza velem, miután a netes swatch-ok alapján mégis elrabolta a szívemet. Mentségére legyen mondva, az első körös vásárláskor nagyon kellett sietnem, nem igazán volt időm mindent alaposan megcsodálni.



Első blikkre fel sem tűnt a rózsaszín felhang benne, egy tökéletesen natúr bézs darabnak láttam. Aztán izgatott a sok-sok arany csillám benne, kíváncsi voltam, hogy is mutat.



Még a swatch-ok sem győztek meg teljesen, szóval nagyon vártam, hogy kipróbálhassam. Azóta többször is volt már rajtam, hajlok rá hogy őt nevezzem ki A NUDE rúzsnak.



Sajnos annyira nem tartós, mint a piros testvére, 2-3 óránként ajánlatos igazítani rajta, mégis nagy kedvencem lett.

Ti vettetek valamit ebből a kiadásból, avagy terveztek-e vásárolni?

Blondie

Share:

5 megjegyzés

  1. A nude szín nagyon tetszik és csodásan áll neked :) Magam is meglepődök ezen kijelentésemen, mert alapjáraton a pirosakat szeretem jobban, de ez a nude annyira szép rajtad :)

    VálaszTörlés
  2. Tegnap nézegettem ezt a kollekciót a Rossmannban, de számomra olyan semmilyen. Viszont neked nagyon jól állnak a rúzsok!

    VálaszTörlés
  3. Hú de szépek a rúzsok!:) Láttam már ezt a kollekciót, de valahogy ezt a csillámpúdert feleslegesnek tartom...tényleg szép de valahogy nekem nem jött be annyira. A körömlakkok sem rosszak amúgy. :)

    VálaszTörlés
  4. A piros rúzst és a csodaszép kis tükröt megvettem, de ahogy nézem, a nude rúzsra vetek még néhány pillantást. Rajtad nagyin jól mutat mindkét rúzs. :-)

    VálaszTörlés
  5. Amikor megláttam a pumpás púdert, azt hittem hogy parfümadagoló :D Csodálkoztam is, hogy már ez a márka is kijött volna parfümmel?! Aztán rá kellett jönnöm, hogy nem:D
    A nude rúzs nagyon jól áll Neked:)

    VálaszTörlés