Új szemhéjalapozó a górcső alatt - Rival de Loop


Nagyon vártam, hogy végre megérkezzen a RDL szemhéjbázisa, ugyanis sok jót olvastam már róla. Nekem, mint olajos-rejtett szemhéjú példánynak már elképzelhetetlen a sminkelési rutin egy jó primer nélkül, így nagyon izgatott voltam, vajon ez a nagyon gazdaságos kis darab mennyire válik be. Lássuk!

Az anyag egy apró kis műanyag tégelyben kap helyet, csavaros kupakkal rendelkezik. Nem vagyok elbűvölve tőle, viszont tény, hogy praktikus. Szerencsére nem a leggagyibb műanyagból készült, így utazáshoz is jó választás lehet. A tégely átlátszó, a kupak picit csillámos, így utalva a benne található kencére.
Merthogy a bázis telis tele van apró csillámos részecskékkel. Engem minden tulajdonságában az Artdeco ikonikus darabjára emlékeztet (ami nekem nagyon nem vált be).



Itt láthatjátok, amint egy kis darabkát kioperáltam, mellette pedig egy másik apró adagot eldolgoztam a kézfejemen.



Én egy szivacsos applikátorral viszem fel a krémet (Sleek palettából varázsoltam, fene se hitte hogy mégis jó lesz majd valamire). Nagyon könnyű dolgozni vele, különösebb illata nincs, szépen siklik és épül be a bőrbe. Nekem viszont már itt gyanús lett, hogy nem leszünk nagy barátok. Eleve olajos a szemhéjam, ez a krém pedig nem kicsit hagy zsíros érzetet maga után. A benne található csillámok nem feltűnőek, ellenben fényes marad az egész szemhéj és borzasztó lassan szárad. Tessék vigyázni, ha nem vársz eleget a száradásra, könnyen úgy járhatsz, mint én az alábbi swatch-ok készítésekor. Magyarul: elcsúszik rajta a szemhéjpúder és onnantól aztán totál káosz és kezelhetetlen massza marad csak a szemeden. (A felső részen láthatóak alappal, lentebb pedig alap nélkül a Catrice Smokey eyes lila palettájának a színei.)



Második próbálkozásra, értsd kellő száradási idő után már biztatóbb az eredmény. Próbálkoztam többféle színnel is, én nem látom az eltérést:




Alapvetően mégsem mondhatom, hogy hasznavehetetlen vacak. Akinek szerencsésebb a szemhéja, az bátran tegyen vele egy próbát, körülbelül ötszáz forintba kerül, nem nagy veszteség. Még én is barátkozom vele, ha maximum 4-5 órát kell kibírnia egy sminknek és csak natúr színeket szeretnék viselni (bézs, rózsaszín, arany), akkor én is őt választom, mert azért elhasználni el kellene. Ilyen távon és a fenti színekkel nem muzsikál vészesen rosszul, de már elkezd felgyűrődni és összeállni a szemfestésem a mélyítővonalban.
Sminkben nem mutatom meg, mert igazából semmi látványosat nem csinál. Én nem vettem észre, hogy a púderek színét felerősítené, illetve az élettartamukat sem hosszabbítja meg jelentősen.

Ti próbáltátok már ezt a darabot, Melyik a kedven szemhéjalapotok?

Blondie

Share:

1 megjegyzés

  1. én próbáltam :) teljes mértékben meg vagyok vele elégedve. jobban kihozza a szemhéjpúderek színét nekem, de ami a legfontosabb, korábban 3-4 óra után már kb. alig látszott a szemsminkem, ezzel viszont 8-10 óra után is ugyanolyan... amíg le nem mosom, meg sem mozdul :D

    VálaszTörlés