Bevetésen a rég várt körömdekorációs kövek


Ezekkel a fekete, szivárványos körömdíszítő kövekkel már hónapok óta szemeztem. Hol Ebay-en, hol a BornPretty Store oldalán bukkantak fel és nagyon de nagyon csábítottak. Valamiért mégsem mertem őket megrendelni, nem is igazán tudom az okát, miért féltem tőle.
Aztán úgy alakult, hogy a BornPretty Store ismét megkeresett egy újabb terméktesztelési ajánlattal és nagy örömömre ez a tárcsa is a választható termékek között volt.

A tárcsa maga a már Ebay-ről is megszokott műanyag, én szeretem, könnyű használni. Ebben találhatóak a méret szerint rendszerezett kövecskék. Négyféle méretben léteznek, a nagyobb darabokból kevesebb áll rendelkezésre, míg a kisebbekből elég sok van.


A kövecskék rendkívül domborúak, a hátlapjuk pedig lapos, így könnyű őket felragasztani. Én egy csepp átlátszó körömlakkal rögzítem őket a már megszáradt lakkozásra, így nekem négy napig fennmaradtak. Na jó, egy aprócska szökevény idő előtt távozott, de szerintem ez jó arány.
A felszínükön szivárványos bevonat található, ettől lesz igazán izgalmas ez a sok fekete strasszra hajazó "ékszer".

Íme, így sikerült feldobnom egy méregzöld lakkozást:





Nagyon szerettem viselni, sokat nézegettem és babráltam a kövecskéket. Kolléganőm meg is kérdezte, hogy nem zavaró-e ez a sok mütyür, de bátran kijelenhetem: nem, engem egy cseppet sem zavart, sem pedig akadályozott semmiben.

Egy apró negatívumot mégis meg kell említenem: a felületi szivárványos festés úgy két nap után elkezd megkopni. Hiába van rajta egy réteg átlátszó lakk, a biztos fixálás érdekében, valahogy mégis könnyen lekopik. Gondolom a vastagsága miatt előbb érik mechanikai behatások, mint az átlagos körömlakkot. Így sem csúnya egyébként, és nem teljes egészében kopik, hanem javarészt csak a felső lapja.

A terméket az alábbi linken tudjátok megrendelni:
http://www.bornprettystore.com/230pcsbox-newly-round-rhinestone-flat-back-acrylic-nail-decoration-selling-wheel-p-16674.html

Jelenleg akciós, 2.73 $ az ára. Ha teljes áron lesz kapható, akkor viszont a CUB10 kód beírásával 10% kedvezményt kaptok az árából ( 3.41 $). A szállítás még mindig ingyenes, nekem alig 3 hét alatt ért ide a csomagocskám.

Egyébként annyira megtetszettek a kövecskék, hogy íbéj-országból már meg is rendeltem a clear változatát, a BPS oldalán ez akkor épp nem volt elérhető (vagy csak én nem találtam).

Ti szoktatok ilyen vagy ehhez hasonló díszítéseket használni?

Blondie

Share:

2 megjegyzés

  1. én is szemeztem velük, de én végül a fehér alaposat vettem meg ebayről : ) bemattulnak ha átkenem őket átlátszóval :/ szóval ügyeskedni kell velük : )

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett a manikűr ezekkel a strassz kövekkel ♥

    VálaszTörlés