OPI liquid sand lakkok 3. - Tiffany Case

Sziasztok Lányok!

Először is örömmel jelentem be, hogy a blog követőinek száma elérte a gyönyörű és kerek 100-as számot! Nagyon köszönöm mindenkinek, hogy feliratkoztatok és figyelemmel kíséritek a beszámolóimat. :)

Kicsit elmaradtam az OPI - Bond girls kollekciós lakkokkal, jöjjön most ennek a harmadik darabja, amelyik Tiffany Case nevét viseli.


Ezt a lakkot vártam a legjobban a kiadásból, szinte remegtem hogy végre megrendelhessem. Egyáltalán nem csalódtam, most is ez a kedvencem a négy darab közül, amiket megvettem.
csodaszép, hideg középkék szín ez, tele világoskék és ezüst csillámmal, valamint nagyobb ezüst glitterrel. Nagyon szeretem benne, hogy már egy rétegben fed - a biztonság kedvéért persze kettőt használok - gyorsan szárad, 4 napig vidáman kitart és könnyű lemosni is. Ennél többet lakktól kívánni sem lehet!

Az összes LS lakkra jellemző még - ami nálam külön plusz pont - hogy ha véletlenül belenyúltál a lakkba száradás előtt, csak húzol egy plusz réteget, és semmi nem látszik a balesetből. Imádom!

magáról az üvegről és ecsetről most nem készítettem külön fotókat, teljesen megegyezik az összes OPI üveggel, illetve ecsettel. Szeretek vele dolgozni, az ecset is jó, a formulája pedig pont tökéletes, se nem folyós, se nem sűrű. Próbáljátok ki mindenképp, íme a képek:

Természetes fényben:



Naplementében:



És amit még véletlenül, soha NE csináljatok ezzel a lakkal: ne alkalmazzátok a lemosós vattapamacs+alufólia kombót az eltávolítására, mert:
- először is semmi szükség rá, nagyon könnyű lemosni, másodszor
- úgy jártok majd mint én:


Borzalmas, beette magát a körmöm mélyebb rétegeibe, 2 hétig tartott lekoptatni, vagy 2x lakkoztam már újra és vagy ezerszer mostam át lemosós vattával.

Azt azért külön kiemelném, hogy alaplakkot használva, normál lemosásnál nem fogta meg a körmöm, szóval én voltam a nagyon vandál, a lakk jó.

Ti mit szóltok ehhez a színhez? Bővült már a LS gyűjteményetek?

XOXO: Blondie

Share:

9 megjegyzés

  1. Azta! :O Nem semmi hogy megfogta a körmöd. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, én is majdnem szívgörcsöt kaptam, mikor megláttam. Pláne, hogy nem tudtam lemosni utána.

      Törlés
  2. De szép, de azért durva, hogy így megfogta a körmöd :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk ugye za én ostobaságom miatt történt a baleset, azóta ha simán lemosom, max. a bőrömet fogja össze kicsit, de azt egy újabb lemosással el lehet tüntetni.

      Törlés
  3. Gyönyörű ez a lakk, fent van a kívánságlistámon :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki ne hagyd, álomszép, folyton nézegetem, még így üvegben is.

      Törlés
  4. Csodaszép ez a lakk! (Szegény körmeid, enyémek icipicit lilásak lettek most, mert nem használtam alaplakkot :$ :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nagyons zép! Mit kentél magadra, ami megfogott? :O

      Törlés
  5. Komolyan, széles vigyorgással teli örömöt okoz nekem a bosszúság helyett, ha belenyúlok az LS-lakkokba mert csak röhögök egyet és javítom :D Isten áldja a folyékony homok feltalálóját! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés