Hétköznapi körmös kihívás 3. - Bogyószín: Avon Strawberry-vel

Sziasztok Szépségek!

Harmadik hete tart a hétköznapi körömkihívás. Az e heti feladat egy bogyószínű lakkal készült, mindennapi manikűr készítése volt. Előre megfontolt szándékkal, aljasul elkövetett minimalista lakkozással jelentkezem. Nagyon elkerült az ihlet ezzel a témával kapcsolatban, így az alábbi szösszenetet sikerült összehoznom:


Amint azt ugye láthatjátok is, a kihívás alapfeltételét abszolút teljesítettem: tökkkkéletesen hétköznapi lett a manikűr. :D Azért feldobtam egy kis körömnyomdával, képzeljük el, hogy a karikák egy csomó bogyót jelképeznek.

Ha viszont már lakkozás, akkor bizony bemutatom a felhasznált, vadonatúj lakkomat is: ez nem más, mint az Avon Speed dry család Strawberry nevű lakkja. Mondjuk a névválasztást nem értem, nekem ez a lakk nem hasonlít eperre, de üsse kő.

A másik, amin pöttyet gondolkozta, az a speed dry-dolog. Oké, elég hamar szárad, de azért a speed túlzás sajnos. Kb. mint egy - nem is tudom mihez hasonlítsam hirtelen - új kiadású Essence lakk.

Egyébként teljesen elégedett vagyok a lakkal.
Az üvege masszív, a kupak jól záródik. Feliratok fehérrel, tetszik a dizájn, egyszerű. Kicsi, hagyományos ecsete van, még könnyű használni.



A formulája eszméletlen, nagyon szép krémes, jól terül, nem folyik meg. Már egy rétegben is tisztességes a fedése, itt pedig két rétegben látható, szerintem tökéletes. Kicsit sem csíkoz szerencsére. Tartósságról sajnos nem tudok nyilatkozni, mivel a kihívásban előre dolgoztam, így mostam is le a befotózás után.
Jöjjenek akkor a képek:





Itt egyébként fedőlakk nélkül látható, így azt is meg tudjuk nézni, milyen fényes már önmagában is. Már így egy alkalmas használatra megszerettem, ősszel azt hiszem sokat fogom kenegetni. :)

Nektek hogy tetszik? És ami nagyon fontos: ne felejtsétek el megnézni a többiek munkáit se!

XOXO: Blondie

Share:

15 megjegyzés

  1. szia! nagyon szép lett!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. holnap nekem is fent lesz mani és én is avonos speed dry lakkal csináltam:)

      Törlés
    2. Akkor holnap feltétlenül meglesem! :)

      Törlés
  2. Cuki lett. Nagyon szép ez a rózsaszín. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nekem a Te színátmenetesed is nagyon tetszik a virágokkal. :)

      Törlés
  3. gyönyörű színe van ennek az Avonos lakknak, tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik a kis fehér pöttyökkel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, abszolút ötlethiányomban döntöttem mellette.

      Törlés
  5. De nagyon szép ez a lakk :) Imádom a pinket, főleg így nyáron :) Az Avon lakk is nagy kedvencem, kár, hogy a hagyományos ecsetekkel nem szeretek annyira körmöt lakkozni :(
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, jobbak a szélesebb ecsetek, de majd ezt is megszokjuk. :)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Köszi, nekem is tetszik hogy ilyen élénk, jó kedvem lett tőle. :)

      Törlés
  7. Csatlakozom az előttem szólókhoz! Szép szín, a diszités is jól megy hozzá! Kár hogy nekem az Avon lakkok nem váltak be,mert ha nem lenne fenntartásom a lakkjaikkal szemben ezt tuti megvenném.

    VálaszTörlés
  8. Én is csatlakozom.:)Nagyon szép színe van a lakknak!
    Szerintem nagyon jól mutat a buborékos nyomda minta rajta.:)

    VálaszTörlés