Megérkeztek! OPI - Liquid sand lakkok 1. Solitaire

Sziasztok Szépségek!

Végre valahára megérkeztek a nagyon várt OPI liquid sand lakkjaim a vadonatúj Bond girls kiadásból.
Hogy ne csak nekem jusson a jóból, egyesével szép sorban megmutatom őket. Vigyázat, a lakkok erős vásárlási vágyat és addikciót válthatnak ki!


Elsőre a gyönyörű Solitaire árnyalatot választottam, amit ez a csodaszép Bond-lány ihletett:


Tulajdonképpen nem is szeretnék sok szót vesztegetni a lakk leírására Röviden: a megszokott, masszív üvegben található, széles és tömör ecsettel, kényelmes kupakkal. A formula másabb mint az első LS széria feketéje, jóval tömörebb, nem folyik vagy maszatol. Már egy rétegben is teljes fedést biztosít, de a szokás hatalma a két réteg lakkozás, annál is inkább mert őt nem védi fedőlakk. Nagyon gyorsan szárad szerencsére, Orly Bonder alappal két rétegben kenve a Solitaire-t, fél óra alatt kész voltam.

A finise csodaszép, teljesen a rabja lettem. Piszkosfehér matt homokban ezüst csillámok, amik szerencsére nem hivalkodóan nagyok. Nagyon elegáns szín, semmi kedvem lemosni. :) Szerencsére a tartóssága is jobb, mint a Stay the night-é, már második napja van rajtam és még nem kezdett el pattogni.
Egyetlen hibája viszont van sajnos: a fehér, textúrált felületet bármiféle púder, alapozó, pirosító és rúzs pikk-pakk megfogja, aztán lehet sikálni.

Na de így is túl sokat beszéltem (írtam), íme a képek:








És végül egy kis kedvcsináló:


Ők várnak még Rátok. Melyik legyen a következő szín csajok? És a fő kérdés: szerintetek milyen a fehér?

XOXO: Blondie

Share:

15 megjegyzés

  1. a te képeid alapján szerettem bele a fehérbe, eddig nem tetszett! :) nekem a lila cant let go van meg. a rózsaszín és a kék is nagyon cukinak tűnik abból legyen a következő valamelyik :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, engem is veszélybe sodort ez a bejegyzés... Gyönyörű, különleges árnyalat :-)

    VálaszTörlés
  3. A kéknek nagyon szép színe van...

    VálaszTörlés
  4. Önmagában nem szeretem a fehér lakkot, de így itt nagyon csodás *.*
    A következő lehetne a második, korallos árnyalat. : )

    VálaszTörlés
  5. Tetszetős(ek) :]
    balról a 2. legyen a következő :P

    VálaszTörlés
  6. Írtál valami figyelmeztető szöveget a bejegyzésed elején, de már nem emlékszem rá. KELL nekem ez az árnyalat, jelentem igen erősen rákattantam!!!!!! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. A rózsaszín és a korall nagyon tetszik!!!
    Eerről a fehérről pedig annyira az esküvői ruhára asszociálok :D

    VálaszTörlés
  8. áh, eddig csak a piros és az arany kellett nagyban, de már a fehér is! :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép ez a fehér színű, de az én szerelmem a kék lakk marad... :-)

    VálaszTörlés
  10. Ez a fehér tuti, hogy kell. Egyszerűen KELL.

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű, nekem is az esküvő jut róla eszembe :)

    VálaszTörlés
  12. Hát Lányok, fel kell kötni a gatyót, mert sajnos(?) a többi sem kevésbé szép. Tényleg tiszta esküvős, nekem is folyton az jut róla eszembe, ha ránézek, hogy ha még egyszer elmegy az eszem és férjhez megyek (csak ha Ricky Martin kér), akkor ezt viselném. :)

    VálaszTörlés
  13. nekem gyönyörű ez a fehér :)

    VálaszTörlés