Menjünk színházba! - Smink és beszámoló

Sziasztok Lányok!

Eddig nem volt túl sok személyesebb beszámoló a blogon, kultúra végképp, de most akkora élmény ért, hogy szeretném veletek is megosztani. Szombaton színházban jártam, erről jön most élménybeszámoló és az előadásra készített smink. Vigyázat, rengeteg kép következik!


Először kivételesen az élmény jön, utána a smink. Talán már ebből a pár mondatból is kitűnt, mennyire elvarázsolt a darab. Tudni kell rólam, hogy nagy operettbubus vagyok, különösen Kálmán Imre darabjait szeretem. Nos, azt hittem nem tudnak sok meglepetést okozni nekem, mégis sikerült.

A történet röviden azzal kezdődött, hogy legkedvesebb Petra barátnőm szombat este fél hatkor felhívott: van egy szabad jegyük az esti előadásra, készüljek mert fél hétre érte kell mennem, hétkor kezdés.
A darab pedig: Kálmán I.: A montmarte-i ibolya. IDE kattintva megnézhetitek, miről is van szó.

Képzelhetitek, fejvesztett kapkodás, gyors zuhany, jajistenemmitvegyekfel-mindenrendesrongyomamosásbanvan.... Szégyen ide, szégyen oda, kénytelen-kelletlen egy szupersötét szűkebb farmerban vonultam fel a közönség soraiba, fehér, csipkevállú felsőben, a már bemutatott Deichmann-os mentasarkú natúr cipőben, menta táskával. Erre futotta...

Hozzáteszem, a hajam is mosásérett volt, ezen a szárazsampon és egy szépséges köves csat segített valamicskét.

Előre szólok, a smink remake, időm a fotózásra már nem volt természetesen, így is épp az első behívásra érkeztünk. (Előtte pedig körbeszáguldottam a kisautómmal fél várost, hogy Petyumat és  az anyukáját felvegyem.)

Tehát megérkeztünk, elfoglaltuk a helyünket: első sor! Még sosem ültem első sorban, most megtapasztalhattam ennek minden előnyét és hátrányát.
Nagyon tetszett, hogy a sokszor alig 2-3 méteres távolság miatt láthattuk a színészek mimikáját is, nagyon sokat tett az előadáshoz. Így mintha még aktívabban a darab részesei lettünk volna. Plusz pont, hogy a történet közepén elhajított rózsaszálat a nagyon kedves színész (Kőrösi Csaba) épp nekem dobta, innen is köszönöm neki! :)

Ami kicsit zavaró volt számomra, az épp a nagy közelség miatt esett: nem láttam át egy blikkre a teljes színpadi képet, illetve közvetlenül a zenekari árok előtt ülni kicsit fura, látni ahogy az előadás közben a zenészek beszélgetnek, nevetgélnek, unatkoznak.

Ezt leszámítva komolyan mondom, életem eddigi legtökéletesebb színházi élménye volt ez az este. A 3 felvonás egyetlen másodperce alatt sem unatkoztam, órákig tudtam volna nézni.

utószóként hozzáteszem, ingyen és bérmentve népszerűsítem az előadást, innen is megköszönve a csodálatos szereplőgárdának ezt a fantasztikus estét! Aki csak teheti, annak irány Veszprém, láthatja többek közt a csodálatos Trokán Annát, aki úgy érzem nagy kedvencem lesz, vagy a vendégjátékosok között Sághy Tamást (frenetikus a pasi) és Nagyhegyesi Zoltán (káprázatos szemei vannak).

(fotó: port.hu)

Kissé eltértünk a blog tárgyától, tehát a smink, amit pikk-pakk dobtam össze, röpke 25 perc alatt: első műszempilla-élményem!
Nem volt olyan vészes, mint amire számítottam, kis gyakorlás után elsőre fel tudtam tenni a még tavaly rendelt MUA pillákat. Egész tartós is a saját ragasztójával, bár azért majd egy DUO darabra benevezek.

Első körben én mindig a szemem sminkelem, tehát primer és egy első, alap fekete tusvonal került fel, a pilláimat áthúztam fekete spirállal.Amikor mindez megszáradt, következett a műpilla, amit én csipesszel tudok a legjobban felapplikálni. (Youtube-on ezeregy klassz videó található a felragasztásról.) Amint a ragasztó megkötött (kb. 2 perc) már sima ügy volt a többi, jött a szemhéjpúder ( a kedvenc Artdeco darabom) pezsgőszínben, plusz egy korrigáló tusvonal. Az alsó pillasort vékonyan kihúztam az Avon Supershock barna gélceruzájával, erre ütögettem fel az UD Smog színét, kicsit füstös lett így az eredmény. Végül az alsó pillákat is áthúztam fekete spirállal.
Innentől ugye még egyszerűbb a dolog: BB krém, mattítás, kontúr, pirosítás és highlight (ezt most csak a szemöldökcsontra és almácskák fölé), szemöldökceruza és fixálás. Kész vagyunk! :)
Mivel erősnek tartottam a szememet, így egy nagyon finom barackos pírt választottam, mostanában ez amúgy is előtérbe került ismét: a Sleek Life's a peach nevű darabja. Télre nem szeretem, de tavaszra-nyárra telitalálat.

És íme a képek az eredményről:











A smink elkészítéséhez használt termékek a kapott rózsaszállal:


és csak hogy még hosszabb legyen a bejegyzés... nem ám, hanem hogy Ti is részesei lehessetek az élménynek:





(fotók: port.hu)

Ma több kérdésem is van hozzátok:
Hogy tetszik a smink? Ti mit viseltek színházban? Szoktatok színházba járni? Mi a kedvenc darabotok, illetve kik a kedvenc színészeitek?

XOXO: Blondie



Share:

12 megjegyzés

  1. Szép voltál, de legközelebb mosolygós képet is kérünk. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik a smink. Nagyon szép a szemed is. Mi péntek este megyek színházba (Átutazók - Vígszínház) a párommal. :) Kedvenc színházam a József Attila és az ott lévő színészek. :)

    ********
    www.imadeitiloveit.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó neked, mindenképp mutass majd képet a színházas outfit-ről! :) És jó szórakozást az előadáshoz!

      Törlés
  3. nagyon szép smink lett :) nem járok színházba :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a sminked, a pirosítóért pedig oda vagyok :) Bloggerina talit szervezünk Veszprémben, nem találtam a blogodon elérhetőséget, ha érdekel dobj egy mailt: bellalablog@gmail.com :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és köszönöm, persze hogy érdekel, máris írok! :)

      Törlés
  5. Nagyon szuper volt a sminked. Szülinapomra színházlátogatási lehetőséget kaptam párom szüleitől. Először az Olivert akartam megnézni, de arra már nem kapható jegy, úgyhogy most nagyon örültem az ajánlásodnak, akkor ez a darab az új kiszemelt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmiképp ne hagyjátok ki, én épp azon gondolkozom, hogy megnézem még egyszer. :)

      Törlés
  6. Fővárosi Operettszínház: A Szépség és a Szörnyeteg viszi nálam a pálmát, kisgyerekként VHS-en néztem az eredeti Disney filmet, de felnőttként a darab úgy magával ragadott, mint még más színházi darab soha! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Szép sminket dobtál össze, ez a pirosító nagyon jól áll Neked!
    Én is úúúgy mennék már színházba, de soha senki nem ér rá :(

    VálaszTörlés