Hétköznapi körmös kihívás 2. - Köves, strasszos

Sziasztok Szépségek!

Elnézést amiért kicsit eltűntem, rengeteg a dolgom mostanság, de a héten ígérem, pótolom a lemaradást.
Ma a hétköznapi körömkihívás második részét hoztam Nektek. A feladat szerint hétköznapokra is viselhető, kövecskék felhasználásával készült manikűrt kellett készítenünk.

Mivel ehhez elengedhetetlen a csillogás is, így a Maxbelline megújult Colorama családjából választottam a fő színt, az 54-es számút. Ez a lakk már szerepelt a blogon, ezerféle színben szikrázó bogyószínről van szó. A gyűrűsujjamon dobtam ezt fel színben harmonizáló kövekkel (Ebay-en potom pénzért kaphatóak), ezeket pedig az Essence The Dawn is broken nevű lakkjára ragasztottam.

A végeredmény nagyon tetszett, máskor is megcsinálom majd. :)





Nektek hogy tetszik? Ne felejtsétek el megnézni a többiek munkáit is:


Share:

12 megjegyzés

  1. tetszik, szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jól sikerült, szépek a lakkok :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett, tetszik ahogy a köveket feltetted :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kis manikűr lett!
    Gyönyörűek a kövek,jól kiemelkednek a szürkés lakkon.:)

    VálaszTörlés
  5. ezen a szürke lakkon annak idején gondolkoztam, hogy megvegyem-e, de helyette a zöldest vettem meg. látom már kár volt:(

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, ez egy amolyan mindenre használható darab. Nézegess aukciós oldalakon, néha ki lehet fogni. :)

      Törlés
  6. Hű, de jó ez a két lakk. =) Csini lett a mani! =)

    VálaszTörlés
  7. A Breaking Dawn-t eddig tipikus téli lakknak hittem, de így simán elmegy még nyárra is, tök jó ötlet :]

    VálaszTörlés
  8. ez nagyon klassz lett! : ) jó a színösszeállítás.

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm mindegyikőtöknek, ma délután végre lesz egy kis időm, körbenézek ám mindenkinél és megállíthatatlanul kommentelek. :)

    VálaszTörlés