Hétköznapi körmös kihívás 1. - Orgona

Sziasztok Lányok!

Ma nagyon termékeny vagyok, két bejegyzés is születik. :) Ennek az az oka, hogy nagyon megtetszett Thimmyke és Angel most induló körmös kihívása, így hát ha tehetem, én is készítek egy szolid, hétköznapi manikűrt a témának megfelelően.
Szerencsére heti bontás van, így még az időmbe is bele fog férni.

E hét témája az orgona. Egyből a csodaúj Essie lila lakkom ugrott be, ezt dobtam fel egy szolid kis virágdísszel, roppant kreatív módon matricáztam.

Íme a végeredmény:




Szerintem sikerült teljesítenem a feltételeke: orgonalila és teljesen hétköznapi. :) Ti mit gondoltok?

XOXO : Blondie



Share:

11 megjegyzés

  1. Nekem tetszik:) tetszik ez a lila,hasonló, mint amivel en is dolgoztam :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tetszik a tiéd is, a díszítés nagyon klassz!

      Törlés
  2. Örülök, hogy csatlakoztál! =) Nagyon kis cuki lett a manikűr. Isteni színe van ennek a lilának.

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett!!

    VálaszTörlés
  4. Annyira szép ennek a lila lakknak a színe! Imádom :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, gyönyörű ez a lakk ^^

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett!
    Gyönyörű színe van a lakknak és ötletes a kis virág matrica.:)
    Én is örülök,hogy te is velünk teljesíted a kihívást!;)

    VálaszTörlés