Köszönöm-post: díjat kaptam!

Sziasztok Szépségek!

Szabadságom után hazatérve ma reggel pillantottam fel a blogra, ahol csodaszép hírek vártak: díjat kaptam, méghozzá kettőt is!


Nagyon nagyon boldog vagyok, és ezúton is köszönöm a két kedves bloggertársamnak, hogy rám is gondoltak, ők Fairyland, a Fairyland 088 oldal szerzője, valamint Maria, a Maria's Nail oldal bloggerinája.

Jöjjenek azonban a díjjal járó szabályok is, csak hogy még érdekesebb legyen a dolog:

1. Megnevezzük, hogy kitől kaptuk a díjat. (Lásd fent.)
2. Tovább kell adni 4 olyan bloggertársnak, akiknek még 200-nál kevesebb a feliratkozott olvasójuk.
3. Kommentet hagyunk a díjazott blogokon a díjról.

Szerencsére nem kellett sokat gondolkoznom, kiknek is adnám a díjat, íme az én választottaim:

1. CrazyLadyStar's World
2. Beauty L'amour
3. Szépséglabor
4. Petals in the ashes

Ne habozzatok, olvassátok őket is! :)

További gyönyörű napot kívánok mindenkinek!

XOXO: Blondie

Share:

5 megjegyzés

  1. Nagyon szépen köszönöm, olyan jól esik, hogy rám is gondoltál! :) puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, szeretem olvasni a blogod! :)

      Törlés
    2. De aranyos vagy, ez nagyon jól esik, én is hasonlóan vagyok a Te blogoddal :)

      Törlés
  2. Itt is nagyon köszönöm a díjat, megtisztelő, hogy rám is gondoltál! :) Ezentúl követlek majd én is serényen, mert sajnos idáig elkerültem az oldalt, viszont már elsőre is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, és köszönöm hogy figyelemmel kísérsz. :)

      Törlés