Kipróbáltam - Astor Volume Diva Curve me Sexy szempillaspirál

Sziasztok Szépségek!

Régen volt már sminkes teszt a blogon, de most pótolom a hiányosságot. Nemrég a Rosmann kiárusítás-kosarában találtam ezt a szempillaspirált. Bár előtte még nem hallottam róla, de megfogott a csomagolása, és magammal hoztam, potom 1400 Ft-ért. Ő lenne az Astor - Astor Volume Diva Curve me Sexy szempillaspirálja.


Azóta is szeretem nézegetni, nagyon csajos a kinézete ezzel a tükörfényes rózsaszín bevonattal, a visszafogott fehér felirattal ( a betűtípus külön tetszik) és a kupak nyomott virágmintájával.
Különösebb problémát nem is találtam benne, mondjuk ez a fóliaréteg erősebb súrlódás hatására hajlamos leválni a tubusról, de igyekszem vigyázni rá.
Az információk kis felragasztott matricán kaptak helyet: a tubus 7 ml festéket tartalmaz, 910-es ultra black színben. Ezt abszolút tartja, tényleg szénfekete a színe, szeretem.

Ami ígér: "Dúsító és göndörítő szempillaspirál LYCRA-val. A fűző formájú kefe tökéletesen illeszkedik a pillák vonalához, így gyönyörűen íveli azokat. Érzéki tekintetet eredményez. Szemészetileg tesztelt."

Fűző alakú kefe, szilikonból:



Hogy ebből mit vált be? Tulajdonképpen nem lehet okom panaszra, nem okozott csalódást.
Dúsító hatást nem tapasztaltam ugyan, de a göndörítés nagyon megy neki, a szempillabodorító eszköz bevetésével sem lettek látványosan göndörebbek a csumpi kis pilláim. A színét már említettem, tényleg nagyon nagyon fekete. A szememet nem irritálja, még egy jó pont. Nem potyog vagy maszatol, ha már egyszer megszáradt.

Viszont: viszonylag lassan szárad, így 2-3 percig nem tanácsos sokat pislogni vagy alsó pillasort kihúzni, mert irgalmatlanul összemaszatol fent és lent minden elérhető bőrfelületet. A másik, amit nem annyira szeretek benne, hogy a kefe szára elég hosszú, nekem így már nehéz precízen dolgozni vele, nagyon kell figyelnem hogy ne kenjem össze magam itt-ott. (Ha ez mégis megtörténik, nem tragédia, mert egy nedves vattapálcikával könnyen tudunk korrigálni.) Továbbá: már egy réteg használatától is elég merevek lesznek a pilláim, kettővel meg végképp, sajnos itt a LYCRA mit sem ér, nem szeretek a szememhez érni, ha ezt viselem.

Szerencsére ezzel vége is a negatívumok listájának. Íme néhány kép, hogyan is teljesít bevetésen:

1 réteg:



2 réteg:



Ezer bocsánat a mafla, értelmet még véletlenül sem tükröző tekintetekért, ennyire futotta így kora reggel. :) Remélem a lényeg azért látható.

Összegezve: egyáltalán nem rossz ez a spirál, ha még fellelhető, egy próbát érdemes tenni vele. Az mondjuk biztos, hogy a The Falsies'-t nem cserélem le érte, de remek nappali alternatíva lehet.

(Ui: most nézem, hogy a szemhéjpúderem mennyire nem fotogén, pedig élőben nagyon szép ám, ez a Sleek OSS palettájának Organza színe, külső V-be a Celebrate került.)

Ti próbáltátok már ezt a spirált? További körkérdésem: mi a kedvenc spirálotok?

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés

  1. „értelmet még véletlenül sem tükröző” :-D Most megnevettettél, köszönöm :-D A spirál amúgy gyönyörű tényleg, és nem is teljesít rosszul :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy kis vidámságot csempésztem a péntekedbe. :D Tényleg nem rossz ez a spirál, egészen megkedveltem azt hiszem. :)

      Törlés
  2. .en ennek a vizallo fajtajat hasznaltam, kb ez a velemenyem errol is. nem rossz kis spiral, de nem is az a 10/10 pontos :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Jó kis spirálnak tűnik :)
    Az én kedvencem egy astor spirál: http://fairyland088.blogspot.hu/2013/02/astor-big-and-beautiful-false-lash-look.html

    VálaszTörlés