OPI liquid sand lakkok 2. - Jinx

Sziasztok Lányok!

Közkívánatra az új Bond-lányok kollekció következő darabja, a tökéletes és csodálatos Jinx mutatkozik ma meg a blogon.


Igen, máris elárultam magam: minden várakozásomat túlteljesítette. Fantasztikusan szép, a fotók vissza sem adják teljesen, hogy mennyire.

Ne feledkezzünk meg azonban a lakk ihletőjéről, a csodálatos Halle Berry-ről sem:


Tehát adott nekünk a tökéletes korral színű lakk, liquid sand kiadásban. Ezt turbózta fel az OPI töméntelen mennyiségű arany csillámmal, ami meg kell mondanom, nagyon jót tett a színnek. Akárhányszor ránézek a körmeimre (és elég gyakran nézegetem őket), az eredeti Óz, a csodák csodájából jut eszembe Dorothy piros cipője.

Már maga a felkenése is egyszerű, nagyon könnyen lehet dolgozni vele, nem túl sűrű, nem túl folyós. Nagyon (nagyon) gyorsan szárad, alaplakk + 2 réteg szín max. fél óra. Imádnivaló. Száradás után a felülete valamivel érdesebb, mint a többi - általam próbált - LS lakké, de egyáltalán nem zavaró.
Most épp harmadik napja van rajtam, még nem pattogott sehol, a körömvégeken kezd kopni picit.Nekem ez már pozitív, meg vagyok elégedve.

És akkor jöjjenek a képek. Bevallom, eredetileg napnyugtakor fotóztam (volna), de az árnyalatot lehetetlen volt rendesen elkapni, így másnap reggel is lőttem pár képet. Így a sima nappali fényben már megmutatja, hogy milyen is valójában:




És a képek a lemenő nap fényében:



Itt viszont látszik, hogy mennyi benne az arany csillám és milyen gyönyörűen csillog.
Komolyan most olyan dilemmában vagyok, annyi szebbnél szebb lakkot sikerült felhalmoznom, és nem is tudom sokszor eldönteni, hogy melyiket kenjem épp. Mondjuk ennél nagyobb problémám sose legyen. :)

Egy gyors képet még hoztam nektek, két év óta először problémám akadt az Ebay-es rendelésemmel. Nagy boldogan megrendeltem néhány hete az Opi-When monkeys fly! nevű lakkját, nagy örömömre meg is érkezett tegnapelőtt. Tegnap munka után berohantam a postára hogy átvegyem, aztán a kocsiba beülve kibontottam a borítékot, dobpergés: az üveg nyaka eltört, a lakk pedig ömlött mindenfelé. Húúúú elég ideges voltam egész nap, írtam is az eladónak hogy hogyan lehetne orvosolni a problémát, most várom a választ, szorítsatok. És íme az üveg:


Egy kis részét sikerült átmentenem egy üres lakkos üvegbe, de így azért nem az igazi.

Szóval ennyi történt a napokban velem. :) Most pedig Ti jöttök: hogy tetszik nektek ez a szépséges korall lakk?

XOXO: Blondie

Share:

8 megjegyzés

  1. Ó, de sajnálom a lakkot, majd írd meg, hogy mit reagált az eladó... A Jinx pedig nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. .ez a korallos tenyleg nagyon szep!
    (az eladonak kuldj fotokat is a torott uvegrol)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépséges ez a korallos lakk : )
    A másik lakkal meg szörnyű ami történt :/

    VálaszTörlés
  4. Ohhh, de rossz, remélem rendes lesz az eladó és megoldja a problémát! Jól be volt csomagolva, bubis borítékba?
    Nagyon szép színű ez a lakk :) mostanában oda vagyok a korallért

    VálaszTörlés
  5. de csodás ez a lakk. *-*
    az e-bayes problémád meg remélem megoldódik. :)

    VálaszTörlés
  6. A lakk nagyon tetszik, de az utolsó kép valami gyalázat :(

    VálaszTörlés
  7. Ó, szegény lakkocska... A Jinx viszont csodaszép :-)

    VálaszTörlés
  8. A lakk gyönyörű, a másik lakkért meg kár :(

    VálaszTörlés